Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg våkna av at hele kroppen gjør vondt, så jeg sto opp. Jeg gikk ut i stua og det hadde blitt sommer :huh: Sol, klar himmel, varmt og vindstille. Syke greier. Satt opp vinduet forå lufte jeg, håper jeg ikke blir syk.

Flere som har fått en uventet sommer idag?

Lenke til kommentar

8173571[/snapback]

Hmm. Skal sjekke :p

Edit: Jepp, i går hagla det og blåste som bare f***, i dag er det sol og lite skyer, og faktisk litt varmt tror jeg! :O

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Jeg våkna av at hele kroppen gjør vondt, så jeg sto opp. Jeg gikk ut i stua og det hadde blitt sommer :huh: Sol, klar himmel, varmt og vindstille. Syke greier. Satt opp vinduet forå lufte jeg, håper jeg ikke blir syk.

8173571[/snapback]

Hmmm... :hmm:

Mulig det bare er feika. Sikkert bare bytta om på teksturene og gjort noen flere forandringer på banen. :p

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ahr jeg det! Jeg er jo sjelefrenden din så :wee:

Skal på butikken etterpå og kjøpe en kasse. Skal bli så full at jeg krabber til senga, hvis ikke tror jeg at jeg vil kjede meg.

8173688[/snapback]

Får dra kroppen min ut av senga snart og slepe meg ned på butikken og få meg noe øl jeg og. Jo fortere jo bedre i grunn. :wee:

Lenke til kommentar
Får dra kroppen min ut av senga snart og slepe meg ned på butikken og få meg noe øl jeg og. Jo fortere jo bedre i grunn. :wee:

8173705[/snapback]

Slep deg end til tønsberg så kan du sitte å stirre i veggen og drekka med meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...