Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag har jeg matet kuer, kost med masse kalver i alle mulige størrelser, måka dritt, blitt sparka i kneet og fått et digert blåmerke, melka for hånd og med maskin, trilla maskin som gir kuer kraftfor, lempa sikkert 2 tonn høy og kjørt sånn diger maskin som fordeler høy. Jeg har også opplevd at kuer klarer å sprute dritten sin utrolig langt, siden jeg fikk det i tryne :p

Jeg er nå komplett bonde, og kommer til å bli helt innavla i løpet av de tre månedene jeg skal jobbe som avløser.

kenny-: done.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Idag har jeg matet kuer, kost med masse kalver i alle mulige størrelser, måka dritt, blitt sparka i kneet og fått et digert blåmerke, melka for hånd og med maskin, trilla maskin som gir kuer kraftfor, lempa sikkert 2 tonn høy og kjørt sånn diger maskin som fordeler høy. Jeg har også opplevd at kuer klarer å sprute dritten sin utrolig langt, siden jeg fikk det i tryne :p

Jeg er nå komplett bonde, og kommer til å bli helt innavla i løpet av de tre månedene jeg skal jobbe som avløser.

8172503[/snapback]

Haha, var det deilig å få sprutbæsj i ansiktet?

Lenke til kommentar
mushi: åssen greide du å bli driti i trynet? :!:

8172517[/snapback]

Dritten fløy langt. Sto ca tre meter unna når den kom sprutende ut. Tror kua nøys samtidig da går dritten langt. Bra jeg ikke er så fin på det. Jeg bare tørka det vekk med ermet og måka mer dritt ^^

Gud, jeg er den perfekte bonde.

Bundy: helt greit. Er imun mot sånt etter jeg jobba i grisehus. Sykt mye jeg har holdt på med sånne dyr :p Jeg kommer fra byen for faen. Tror jeg har uflaks. Kjenner at det er en ulempe å veie 50 kg når jeg skal svinge hjulet manuellt på en 500 kg's maskin. :roll:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Bundy: helt greit. Er imun mot sånt etter jeg jobba i grisehus. Sykt mye jeg har holdt på med sånne dyr :p Jeg kommer fra byen for faen. Tror jeg har uflaks. Kjenner at det er en ulempe å veie 50 kg når jeg skal svinge hjulet manuellt på en 500 kg's maskin. :roll:

8172532[/snapback]

Haha.

Kjeder meg, kanskje spille litt. Meen så er jo ingen kule folk online :(

DILEMMA :O

Lenke til kommentar

8172532[/snapback]

Haha.

Kjeder meg, kanskje spille litt. Meen så er jo ingen kule folk online :(

DILEMMA :O

8172569[/snapback]

bundy? mener du pc eller xobxo er med på goeW online jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...