Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Drittsjef !! Jeg ringte nå og sa at jeg ikke kunne jobbe i dag siden jeg var syk og hun ble sur på meg og sa jeg ringte alt for sent! Jeg starter 10!  :roll:

7427723[/snapback]

De liker å få beskjed dagen før :) Men tar de hensynn til at du kan bli syk i løpet av natta? nei.. :(

7427731[/snapback]

 

Jeg var syk i går, men da gav hun faen :ermm:

 

Den kassasjefen er en bitch og da.. Halvparten har lyst til å slutte etter hun startet! Hun nekter oss å ha vann i kassa for det vil være "slemt" / "frekt!?" mot kundene at vi drikker litt vann :roll: Hun sier vi bare kan gå fra kassa og drikke, men når vi gjør det får vi kjeft fordi vi forlater kassa. Hvor er logikken?

7427752[/snapback]

hehhehe, skal jeg si deg noe? Hun hører ut som tvillingsøstra til min sjef! Skikkelig bitch! Tenk, etter å ha jobbet 3 år der er det INGEN og da mener jeg INGEN som liker henne. Hun ser ikke selv engang hvorfor det ikke er noen som gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du er så skoleredd at du velger det istedenfor? ^^

NP: Inez - stronger

7427745[/snapback]

 

Skoleredd er jeg vel ikke, litt angst har man jo, men...

 

Markedsføring er så totalt uinteressant og kjedelig :p

 

Mer som nyere historie eller religion eller bedriftsøkonomi...

 

Når jeg tenker meg om, har jeg bare to fag jeg liker.

Engelsk og norsk, men engelsken blir ødelagt av lærerinna vår :(

 

 

Men jeg velger glatt å være hjemme noen dager og knipse bilder i regnvær og sånn fremfor å være på skolen for å lære noe jeg sannsynligvis aldri vil få bruk for, om jeg da ikke skal bli markedsfører, og det har jeg ingen planer om.

Lenke til kommentar
Så du er så skoleredd at du velger det istedenfor? ^^

NP: Inez - stronger

7427745[/snapback]

 

Skoleredd er jeg vel ikke, litt angst har man jo, men...

 

Markedsføring er så totalt uinteressant og kjedelig :p

 

Mer som nyere historie eller religion eller bedriftsøkonomi...

 

Når jeg tenker meg om, har jeg bare to fag jeg liker.

Engelsk og norsk, men engelsken blir ødelagt av lærerinna vår :(

 

 

Men jeg velger glatt å være hjemme noen dager og knipse bilder i regnvær og sånn fremfor å være på skolen for å lære noe jeg sannsynligvis aldri vil få bruk for, om jeg da ikke skal bli markedsfører, og det har jeg ingen planer om.

7427768[/snapback]

hehehe ja.. det der med ''får jeg aldri bruk for'' har man hørt før! :) Man får bruk for det skjønner du, lær det du kan! Jo mer jo bedre!

Lenke til kommentar
hehhehe, skal jeg si deg noe? Hun hører ut som tvillingsøstra til min sjef! Skikkelig bitch! Tenk, etter å ha jobbet 3 år der er det INGEN og da mener jeg INGEN som liker henne. Hun ser ikke selv engang hvorfor det ikke er noen som gjør det.

7427762[/snapback]

 

Meny Liertoppen, der hun jobbet før, var det stoooor jubel da hun sluttet. Alle var driit glade. Hun gamle kassasjefen vår var driit snill, hun jobber et par dager i uken enda. Hun nye er bare idiot. Og hun klaget på at jeg skulle ringe tidligere, når det var da jeg våknet! Jada, for jeg kan godt ringe mens jeg sover!! :roll:

Lenke til kommentar
hehhehe, skal jeg si deg noe? Hun hører ut som tvillingsøstra til min sjef! Skikkelig bitch! Tenk, etter å ha jobbet 3 år der er det INGEN og da mener jeg INGEN som liker henne. Hun ser ikke selv engang hvorfor det ikke er noen som gjør det.

7427762[/snapback]

 

Meny Liertoppen, der hun jobbet før, var det stoooor jubel da hun sluttet. Alle var driit glade. Hun gamle kassasjefen vår var driit snill, hun jobber et par dager i uken enda. Hun nye er bare idiot. Og hun klaget på at jeg skulle ringe tidligere, når det var da jeg våknet! Jada, for jeg kan godt ringe mens jeg sover!! :roll:

7427782[/snapback]

hmmm.. Hvordan ligger hun ann hos sjefene da? Dere kan jo alle legge inn en felles klage eller noe?

La meg tippe: Hun er god til å jobbe, men eier ikke sosiale egenskaper?

Lenke til kommentar
hmmm.. Hvordan ligger hun ann hos sjefene da? Dere kan jo alle legge inn en felles klage eller noe?

La meg tippe: Hun er god til å jobbe, men eier ikke sosiale egenskaper?

7427788[/snapback]

 

Noe sånt ja.. Skal høre med noen av de andre anngående en klage, men hun er nok likt av sjefene ja.

 

Dessuten skulle man tro hun snakket sarkasme. Hun gjør ikke annet enn å være sarkastisk..

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Åh herlig, hun er identisk med hun jeg prater om. Husker en dag jeg hadde en VELDIG dårlig dag. Endte med at jeg var 0.1 sek fra å skalle henne ned.

Hater folk som det!

7427803[/snapback]

 

Jeg var syk i går og og hadde feber. Måtte ha vann etter å ha sittet i stresskassa i over en time. Jeg var tett sliten og alt. Da jeg hadde drukket kom hun å var sur på meg fordi jeg drakk. Hadde jeg ikke vært syk ahdde jeg tatt sååå jævlig igjen!

Lenke til kommentar

Det er faktisk litt bekymfrende å tenke på at jeg går på siste uka nå. Har gjort en veldig god jobb der ute, ingen problem, men hva kan jeg finne på siste dagen? ^^ Må ikke ødelegge nå hehe!

Men du, ta det opp med sjefen at hun nekter deg å drikke vann der.. Det høres helt ut på jordet ut..

Lenke til kommentar

LALALALALA *not listening* LALALALA :p

 

Men uansett, jeg trives mye bedre med et kamera mellom hendene enn å sitte og besvare spørsmål om hvorfor RBK selger så bra?

 

Eller høre gang på gang på gang om Coca-Cola.

Om hvor deilig den er og hvorfor folk kjøper den etc.

Og han prater til meg om det, intenst, selv om han vet jeg er på rehab fra det.

 

Men yay, nå har jeg vært uten brus i et halvt år akkurat *klappe stolt for seg selv*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Det er faktisk litt bekymfrende å tenke på at jeg går på siste uka nå. Har gjort en veldig god jobb der ute, ingen problem, men hva kan jeg finne på siste dagen? ^^ Må ikke ødelegge nå hehe!

Men du, ta det opp med sjefen at hun nekter deg å drikke vann der.. Det høres helt ut på jordet ut..

7427818[/snapback]

Du slutter fra jobben ja?

Lenke til kommentar
Det er faktisk litt bekymfrende å tenke på at jeg går på siste uka nå. Har gjort en veldig god jobb der ute, ingen problem, men hva kan jeg finne på siste dagen? ^^ Må ikke ødelegge nå hehe!

Men du, ta det opp med sjefen at hun nekter deg å drikke vann der.. Det høres helt ut på jordet ut..

7427818[/snapback]

Du slutter fra jobben ja?

7427842[/snapback]

heheehhe, ja det kan jeg love deg! :D

Skal i millitæret i januar, og ser ikke noe vits i å jobbe der en uke til i januar nå når jeg skal ha juleferie osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...