Demantios Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 åååååh. jeg vil ikke stå opp nå Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis ikke du har pc'n i senga så har du jo forsåvidt stått opp og da er jo den saken ute av verden.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Yay. Jeg er på skolen allerede. Historiepröve om en halvtime. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva hjelper det å ha pc'n i senga når man likevel må på skolen? :/ Får pakke sammen laptopen og så lage littfrokost og niste. I dag skal vi se på et garasjeannlegg eller noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Uff, vil ikke på skolen i dag. Frister så evig lite å stå opp. Men må være stått opp, kledd, laga mat og klar før 8:15. Sikkert på tide å stå opp da. ja ja... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis ikke du har pc'n i senga så har du jo forsåvidt stått opp og da er jo den saken ute av verden.. 7427544[/snapback] pc'n lå i senga ja, men jeg klarte å stå opp så er på skolen nå. 2 av 25 er ferdig med framføring. og så er den på engelsk, jeg trodde den var på norsk =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 PepsiCo, framføring sucks... *ligge på senga si og høre på Type O Negative - Cinnamon Girl og vente på skyssen sin* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 veit, vi har hatt 3 uker på oss, og fått jobba hjemme med det på fredagene. Jeg vet enda ikke hva jeg skal ha om.. jeg må ihvertfall ha om noe som ikke har mange umulige engelske ord i seg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 om Coca-Cola? Bah, skyssen min forsov seg, så nå går jeg glipp av masse markedsføring. å nei, å nei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Drittsjef !! Jeg ringte nå og sa at jeg ikke kunne jobbe i dag siden jeg var syk og hun ble sur på meg og sa jeg ringte alt for sent! Jeg starter 10! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Drittsjef !! Jeg ringte nå og sa at jeg ikke kunne jobbe i dag siden jeg var syk og hun ble sur på meg og sa jeg ringte alt for sent! Jeg starter 10! 7427723[/snapback] De liker å få beskjed dagen før Men tar de hensynn til at du kan bli syk i løpet av natta? nei.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 om Coca-Cola? 7427703[/snapback] haha, har faktisk hatt noen prosjekter om det gjennom tidene ^^ skal ha om en eller annen form for moderne teknologi Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg pleier å møte opp selv, for så å snufse og se så sjuk ut som mulig, og nevne at jeg kunne trengt en dag fri.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Søkt... Lurer på om jeg skal gidde å komme på skolen i dag. Skyssen min lurte på om jeg orka å være med eller om jeg bare ville være ute og gå i regnet og ta bilder Ser for meg samtalen mellom lærer og elev når hu kommer uten meg da ja... TL: Hvor er Sjur? MB: Nei, vi ble så forsinka, og da jeg kom for å hente'n, så sa'n at han ikke orka skole nå. Var mer fristende å gå ute i regnet og ta bilder. TL: Jaok? oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 om Coca-Cola? 7427703[/snapback] haha, har faktisk hatt noen prosjekter om det gjennom tidene ^^ skal ha om en eller annen form for moderne teknologi 7427733[/snapback] moderne teknologi? ostehøvlen? Begynn å plapre om vifter eller noe? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Søkt... Lurer på om jeg skal gidde å komme på skolen i dag. Skyssen min lurte på om jeg orka å være med eller om jeg bare ville være ute og gå i regnet og ta bilder Ser for meg samtalen mellom lærer og elev når hu kommer uten meg da ja... TL: Hvor er Sjur? MB: Nei, vi ble så forsinka, og da jeg kom for å hente'n, så sa'n at han ikke orka skole nå. Var mer fristende å gå ute i regnet og ta bilder. TL: Jaok? oO 7427735[/snapback] Så du er så skoleredd at du velger det istedenfor? ^^ NP: Inez - stronger Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 om Coca-Cola? 7427703[/snapback] haha, har faktisk hatt noen prosjekter om det gjennom tidene ^^ skal ha om en eller annen form for moderne teknologi 7427733[/snapback] moderne teknologi? ostehøvlen? Begynn å plapre om vifter eller noe? 7427740[/snapback] Modrerne teknologi kan være alt fra telefonen til støvsugeren det. Kanskje et vaffeljern til og med, . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Drittsjef !! Jeg ringte nå og sa at jeg ikke kunne jobbe i dag siden jeg var syk og hun ble sur på meg og sa jeg ringte alt for sent! Jeg starter 10! 7427723[/snapback] De liker å få beskjed dagen før Men tar de hensynn til at du kan bli syk i løpet av natta? nei.. 7427731[/snapback] Jeg var syk i går, men da gav hun faen Den kassasjefen er en bitch og da.. Halvparten har lyst til å slutte etter hun startet! Hun nekter oss å ha vann i kassa for det vil være "slemt" / "frekt!?" mot kundene at vi drikker litt vann Hun sier vi bare kan gå fra kassa og drikke, men når vi gjør det får vi kjeft fordi vi forlater kassa. Hvor er logikken? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Dere må jo hat litt rettigheter da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg