Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

SnittLeif: Er ikke irritert. Sitter her og bare ler av tåpelige nerder som sitter og retter på folk over nettet. Jeg VET at det heter "Kebabmannen", men mailen var "k3bab_mannen" og da skrev jeg "kebab mannen".

Jævla ------, skal ikke si noe jeg.

Endret av WhiteDragon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*kooosepå*  :love:

8169374[/snapback]

Takk for kosen :)

Blah..skulle ha kjøpt øl i dag også. Var på polet å handla meg Cognac tidligere i dag, fjotten som jeg er så kjøper jeg ikke øl også. Jaja...får stå til en annen dag så man kan kose seg med den.

Lenke til kommentar
Trenger dere da å whine over det fordelt over X antall jævla sider da? Herregud, når dere SER at det er andre som poster at de har problemer med MSN hva godt kommer det av at dere spør om akkurat det samme? NADA.

8169363[/snapback]

Har du også problemer me....

Whinere er da kos. Det hjelper på humøret å trøste noen.

Lenke til kommentar
SnittLeif: Er ikke irritert. Sitter her og bare ler av tåpelige nerder som sitter og retter på folk over nettet. Jeg VET at det heter "Kebabmannen", men mailen var "k3bab_mannen" og da skrev jeg "kebab mannen".

Jævla ------, skal ikke si noe jeg.

8169401[/snapback]

Nå var det vel ikke det det hele begynte med da. Heller morsomheten jeg finner i å uttale e-3'ere som tre i stedet for E. Du lo tydeligvis av meg og da ville jeg fortsette :)

Det å kalle meg en tard og tåpelig nerd setter jeg ikke spesielt pris på da, forresten. Det strider mot retningslinjene å rette på folks gramatikk og derfor gjør jeg ikke det.

BTW: Jeg er eldre enn deg og faren min kan banke faren din.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Jeg har ikke diskutert det, men heller vært en kverulant dritt og forhåpentlig irritert WhiteDragon litt :)

8169395[/snapback]

Jeg ser det og WD går rett i fella de og du storkoser deg sant? :)

WhiteDragon: Begrens språkbruket ditt ovenfor andre brukere er du snill :)

Lenke til kommentar
Nå var det vel ikke det det hele begynte med da. Heller morsomheten jeg finner i å uttale e-3'ere som tre i stedet for E. Du lo tydeligvis av meg og da ville jeg fortsette :)
JAMMEN HUE DA! Jeg forklarte til deg at 3, var en E. Er det noe å lage en sak av? En fjær ble til fem høns ...
Lenke til kommentar
JAMMEN HUE DA! Jeg forklarte til deg at 3, var en E. Er det noe å lage en sak av? En fjær ble til fem høns ...

8169460[/snapback]

Akkurat slik jeg ville det skulle være ;)

Tenk deg litt om; Jeg var nerd og fokla med datamaskiner mens du fortsatt gikk i bleier. Tror du ikke kanskje jeg har fått med meg alle tallutskiftelser i ord? ;)

Lenke til kommentar
Nå var det koslig her. En nabb blir kverulert til døde av SnittLeif, b-real ber klagende MSN-addicts om å holde kjeft, Aidskake koser på folk...

Just like the good old days. :love:

8169464[/snapback]

Bare ikke på deg denne gangen!

Jeg ble litt imponert over mamma her nå. Jeg hørte på Sweet Leaf, så sier hun "Jasså, du hører på Black Sabbath?". :love:

Lenke til kommentar
Jeg elsker det :D

8169448[/snapback]

Hehe, so i see :wee:

Nå var det koslig her. En nabb blir kverulert til døde av SnittLeif, b-real ber klagende MSN-addicts om å holde kjeft, Aidskake koser på folk...

Just like the good old days. :love:

8169464[/snapback]

Vel, ikke helt old days da men koselig allikevel ;)
Lenke til kommentar
Jeg ble litt imponert over mamma her nå. Jeg hørte på Sweet Leaf, så sier hun "Jasså, du hører på Black Sabbath?".  :love:

8169478[/snapback]

Likeså imponerende historie: Jeg sitter og spiller bass og faller inn på å spille "Iron Man". Mor mi kommer plutselig travende inn døra med et stort smil, napper til seg kassegitaren min og spiller med. DET var kult det :D
Lenke til kommentar
Jeg ble litt imponert over mamma her nå. Jeg hørte på Sweet Leaf, så sier hun "Jasså, du hører på Black Sabbath?".  :love:

8169478[/snapback]

Er sånn foreldre man skal ha :D

Dog, egentlig så er jeg glad gamlingen ikke har samme musikksmak som meg. Hadde det ikke vært for han så hadde jeg aldri lært å høre på klassisk musikk.

Lenke til kommentar
Jeg får på private premisser uansett, så jeg klager ikke. :)

8169487[/snapback]

:blush:

Hjelp. Støvsugeren lokker på meg..

Er sånn foreldre man skal ha :D

Dog, egentlig så er jeg glad gamlingen ikke har samme musikksmak som meg. Hadde det ikke vært for han så hadde jeg aldri lært å høre på klassisk musikk.

8169511[/snapback]

Du sier noe der.

Jeg har fått Pink Floyd, Uriah Heep, Dire Straits mm trykka ned i halsen siden jeg var liten av pappa. Har satt sine spor. :wee:

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Du sier noe der.

Jeg har fått Pink Floyd, Uriah Heep, Dire Straits mm trykka ned i halsen siden jeg var liten av pappa. Har satt sine spor. :wee:

8169512[/snapback]

*kremte* fin ordlegging *kremt*

Kekeke :wee:

Neieh...er vel på tide å se om man kanskje skulle finne på noe annet fornuftig denne dagen en bare å sitte her.

Lenke til kommentar

Mor mi hadde masse Black Sabbath på LP da hu bodde hos foreldra sine. Bestemor kasta dem ut.

Jeg kan sitte og se på Pink Floyd DVD, Dire Straits DVD og slikt med mor mi.

Jeg har vært på Vamp-konsert med mor mi

En barndomsvenn av mor mi har Norges og sannsynligvis verdens råeste samling med Frank Zappa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...