Heilage Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hatt lokalisert. Nå gjenstår bare den riktige skjorta og det riktige slipset. Noen forslag? 7427092[/snapback] Hva skal du forno da? 7427112[/snapback] Dressen er off-white, pinstripe, svake blåtoner i de brune stripene (veldig tynne). Jeg tenker lyseblå skjorte og off-white slips (med da lyseblått hattebånd). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Bazukh: Var å leverte pusen hos venninna di i oslo idag Hun ble kjempeglad. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 mekke toast 7427126[/snapback] Gratulerer. Det er tydeligvis ingen tvil om at du virkelig er The One. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hostel var litt skuffende. Jeg har laget verdens minst gjennomtenkte juleavatar. God natt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Dressen er off-white, pinstripe, svake blåtoner i de brune stripene (veldig tynne). Jeg tenker lyseblå skjorte og off-white slips (med da lyseblått hattebånd).*bilde* 7427118[/snapback] Du svarte ikke på spørsmålet mitt Bazukh: Var å leverte pusen hos venninna di i oslo idag Hun ble kjempeglad. 7427125[/snapback] Jaa, prata med a i sta, hu er kjempefornøyd ^^, Edit: @Tomat-Ulf: Hostel var bare latterlig. Og folk som hadde bygd opp store forventninger for meg. Uff. Endret 5. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 mekke toast 7427126[/snapback] Gratulerer. Det er tydeligvis ingen tvil om at du virkelig er The One. 7427141[/snapback] I can't help it. Sometimes it just comes to me. Like a bird landing on a tree. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du svarte ikke på spørsmålet mitt 7427168[/snapback] Oi, sorry. Jeg trodde du skrev "Hva skal du ha". Det er til et bryllupp. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 @Tomat-Ulf: Hostel var bare latterlig. Og folk som hadde bygd opp store forventninger for meg. Uff. 7427168[/snapback] Den skulle være så ekkel. Det ble bare en tynn (litt for lang) historie med noen ekle scener. Greit. Den handler om valg og hvordan forskjellige opplevelser kan få deg til å ta forskjellige valg, men det ble bare... litt tomt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Den skulle være så ekkel. Det ble bare en tynn (litt for lang) historie med noen ekle scener. Greit. Den handler om valg og hvordan forskjellige opplevelser kan få deg til å ta forskjellige valg, men det ble bare... litt tomt. 7427186[/snapback] Jepp, kunne ikke sagt meg mer enig. Det som skulle skremme meg blei jeg egentlig bare sittanes og le av. Øyegreia va ekkel, though. Ugh. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Øyegreia va ekkel, though. Ugh. 7427192[/snapback] Den kom uventa. De fleste ekle scenene var forventa. Det hadde bygget seg opp, og man fikk akkurat det man hadde forestilt seg. Natta! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 5min til ut å kjøre nå *gledeseg* Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 5min til ut å kjøre nå *gledeseg* 7427209[/snapback] Er det nå vi skal leke "Søke etter posten hvor pepsi sa hvor han skulle"-leken? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 I'm beat. Jeg taper i kveld. Godnatt. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 god natt wow, Anette_, når ble du mod? O.O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 blei ikke no kjøring nå får ta det en annen gang da :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 *kose seg med Neil Young* Nå har jeg gått gjennom hele RPP2. fra 58 til 1. Innser nå at jeg har postet alt for få bilder. *daske seg selv* Skjerp deg! Får ta en fotosession med meg selv og flaskene i helga. Nei, må vel sove nå. Opp å ha "gøyal" 8timers dag i morra. 2 timer markedsføring 2 timer nyere historie 1 time se inn i deg selv og gjør det du tror du kan 3 timer bedriftsøkonomi yay... Natta SO Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg er trøtt Ingen her til å holde meg våken en times tid til? Edit: Skøssybøssy meg i rumpa. Nettverksteori ekke gøy. Nattinatt (: (Håper jeg kommer meg opp igjen >.< ) Endret 5. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 sant det..ikke mest som skjer her på natta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg