Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gjør jo ikke noe ulovlig, gjør jeg? Det er jo opp til hver enkelt og på eget ansvar å gå inn på den siden.

8164215[/snapback]

Jo, de deler piratkopiert programvare, filmer og musikk på den siden, så det er mot retningslinjene å linke til den.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
på /b/-delen så deler de bilder, ikke piratkopiert software, så der tar du grundig feil

8164248[/snapback]

Doh, du linket til *****.org, og der gjør de det, som enn ikke på akkurat den delen av siden.

 

RED: JO, DET ER AKKURAT DET DET ER! Les retningslinjene.

 

np: Øystein Sunde - Da er rådyra gode.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Det er en side eller et "forum" hvor du kan laste opp dine bilder og dele det med resten av verden. Dserverre har siden ingen sensur, så alt mellom himmel og jord blir postet der.

 

Kan også informere om at de fleste "morsomme" bilder som f.eks funny cats kommer stortsett derfra.

 

/b/ som i "Random" er den mest aktive hvor det normalt sett kommer inn 5-10 bilder i sekundet. Det er også mulighet for å kommentere bildene.

Lenke til kommentar
Det er en side eller et "forum" hvor du kan laste opp dine bilder og dele det med resten av verden. Dserverre har siden ingen sensur, så alt mellom himmel og jord blir postet der.

 

Kan også informere om at de fleste "morsomme" bilder som f.eks funny cats kommer stortsett derfra.

 

/b/ som i "Random" er den mest aktive hvor det normalt sett kommer inn 5-10 bilder i sekundet. Det er også mulighet for å kommentere bildene.

8164436[/snapback]

 

 

 

oki, da skjønner jeg litt mer.

 

edit: da operer de vel kanskje litt på kanten av loven, hvis det ikke er sensur og alt er tillat?

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Jeg har da postet både linker til og fortalt om **** lenge. Dere må ikke linke til ITavisen som linker til CNN som linker til en privat blogg som linker til en annen blogg som linker til en torrentside, da er det over og ut, folkens!

8164545[/snapback]

 

 

Ja det er klart! Og man må defintetivt ikke linke til wikipedia for da kan man risikere å lese om sex! Og som alle vet, sex fører til synd!

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...