Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skidag er så kjørt.

8163340[/snapback]

Er greit når vi har skidager der vi kan stå slalom, eller snowboard i bakken her. Men når vi skal på "Ble" fjellet elns og gå på langrenn er det litt..ja, ikke fullt like gøy.

8163359[/snapback]

Enig. Vi har for mange skifreaker som skal vise seg frem... Kondomdrakter på fjellet er æsj.

Lenke til kommentar
Enig. Vi har for mange skifreaker som skal vise seg frem... Kondomdrakter på fjellet er æsj.

8163380[/snapback]

Kondomdrakter, haha! Huff, nei. De som er flinke på ski hos oss skal heldigvis på sånn møte greier i Danmark. :wee:

 

Skidag er gøy, særlig når jeg kan sitte i solsteken og le av alle som faller.

8163394[/snapback]

Jeg faller ikke. Så lenge det er spor i nedoverbakkene :ermm:

Lenke til kommentar
Fy faen, jeg er sliten ass. Nå har jeg gått igjennom alt jeg fikk feil på prøva i dag. Nå skal jeg "bare" forberede meg til skillstesten i morra. Tror det blir seint før jeg får lagt meg i dag... :(

8163416[/snapback]

*kosepå*

 

Du klarer det nok så lenge du ikke sitter å er distrahert som f.eks msn og andre aktiviterer. Men husk å ta deg pauser også, oki? Du klarer det nok skal du se :)

Lenke til kommentar
*kosepå*

 

Du klarer det nok så lenge du ikke sitter å er distrahert som f.eks msn og andre aktiviterer. Men husk å ta deg pauser også, oki? Du klarer det nok skal du se :)

8163464[/snapback]

Takk :)

Slo seff msn-statusen over på "vis som frakoblet" da slik at jeg ikke ble forstyrret. Nå skal jeg slappe av litt og så skal jeg går igjennom ISDN-konfigurering, AAA, VPN og frame-relay. Og så skal jeg prøve å presse dette inn på et tosiders håndskrevet ark. Er nemlig alt jeg får ha med meg på skills'en i morra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...