Mompen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Woaooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Var jo nesten som jeg ble skremt, bortsett fra att musikken min overdøvde whoooa'1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Woaooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah 7426781[/snapback] Aphex Twin - Come To Daddy <- musikkvideoen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, jeg tror jaggu meg ja la meg til rette i bingen...Trøtt som ugla sjøl ... Na10 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hmm. Skulle bare til oslo og levere en katt, kom hjem nå. Greide å bruke en time på å finne dit vi skulle, og en time til å finne e18 Vi kom til sverige og gikk tom for bensin langs E6, og måtte gå 45 min i regnet for å hente bensin, og missa båten hjem. Altså ble det ingen sprit og vi må til sverige senere i uka også Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Yep, kjente og semikjente. Natta til Astrid, biril og DMNFDG. Boy's got fucking skul tumørrøv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Woah! Sapp SO? Enda mer nettverksteori for min del. Bajseskole. *leike flink studine* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, argh, nå stikker jeg til sengs og sover av meg trøttheten. Men først Seinfeld. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Åssen i huleste får han til det der Joa, burde egentlig poste det i en eller annen videoklipptråd, men følte for å dele det med dere her. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Mompen: Han tørr å statse, har holdt på en god del år og er ikke redd for å brekke et bein eller tre. -------- "Leieboeren" min har nå flytta ut. Han skulle bo her et par uker, og den endte opp med at han bodde her i 3 mnd. Han tok desverre med seg den 42" plasma tv'n sin. Savner den allerede Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Åssen i huleste får han til det der 7426919[/snapback] Han var en dum jævel med fritidsproblemer, som etter å ha syklet rundt i tolv år har lært seg noen sykt fete triks og har maks kontroll over sykkelen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 aw... *klappe mushi på hodet* Savner du TV'en du da stakkar... *gi sprit til* Drikk og glem! Funker av og til Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Har ikke sprit. Har ikke øl. Får ikke til å søke inn kanaler på den andre TV'n fordi jeg er så jævla dum. Har 10 pk med tobakk og en rull med skruff sterk da. Endret 4. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Lagringen kliket nettop i Splinter Cell, så jeg plutselig ikke hadde fått godkjent to del-mål jeg hadde klart. Mistet en våpenoppgradering. Noen som har gode tips til 24-timers hjemmeeksamen i morgen? Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal legge opp sovingen... Den varer fra 15:00 til 15:00. Mushi: slå tv'en. Det er en sikker vinner. Endret 4. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da slår du deg løs med skrufen. Selv sitter jeg og koser meg med en rull Mocca Mint Samt x 19packer Goldfield Mentol fra Lidl Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er så irritert og sinna nå og hele verden er i mot meg. Ikke faen om jeg gidder å få levert strømen så den blir betalt, trene og dra på postkontoret i mårra. Skal sitte oppe i hele natt og være sinna. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er så irritert og sinna nå og hele verden er i mot meg. Ikke faen om jeg gidder å få levert strømen så den blir betalt, trene og dra på postkontoret i mårra. Skal sitte oppe i hele natt og være sinna. 7427033[/snapback] Funker alltid for meg. Eller ikke. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva faen skal jeg gjøre da? Har ikke lyst til å gjøre noenting. Og hvertfall ikke legge meg. Typen er sinna på meg også fordi jeg er så sinna at jeg ikke skjønner TV'n. Han gikk å la seg. Jeg er så sinna at jeg gir faen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hatt lokalisert. Nå gjenstår bare den riktige skjorta og det riktige slipset. Noen forslag? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hatt lokalisert. Nå gjenstår bare den riktige skjorta og det riktige slipset. Noen forslag? 7427092[/snapback] Hva skal du forno da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg