Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Biril: Er det noen gang du har opplevd at folk vil snakke mer utover det som er hensikten? ^^

8155010[/snapback]

Selvfølgelig. Folk ringer hit å spør om alt mulig og slår av prat. Lese dikt, prate om været...om kjærester som er utro...folk ringer å prater om ALT mulig.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig. Folk ringer hit å spør om alt mulig og slår av prat. Lese dikt, prate om været...om kjærester som er utro...folk ringer å prater om ALT mulig.

8155032[/snapback]

Du henviser vel dem til diskusjon.no. Der du kan lempe av frustrasjon og ensomhet.

Lenke til kommentar
Biril: Er det noen gang du har opplevd at folk vil snakke mer utover det som er hensikten? ^^

8155010[/snapback]

Selvfølgelig. Folk ringer hit å spør om alt mulig og slår av prat. Lese dikt, prate om været...om kjærester som er utro...folk ringer å prater om ALT mulig.

8155032[/snapback]

Dæven... :p Kunne tenke meg å jobbe der en dag for å teste det ut... høres litt artig ut, men kanskje ikke i lengden når de fleste bare skal ha nummeret.

Lenke til kommentar

Det værste med Telenor Mobil KS var når folk som virkelig var ensomme ringte bare for å snakke med noen. Man kunne liksom ikke bare slenge på og si "ring noen andre" heller. Det hendte ofte på kveldene at eldre folk som hadde mista mannen/kona si ringte bare for å snakke litt. Ble liksom litt amatørpsykolog også i den tiden.

Når de sier "jeg har ingen å snakke med, for mannen min døde i forrige uke, og ingen av barna mine bryr seg" er det litt kjipt å sitte i andre enden..

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Biril: Er det noen gang du har opplevd at folk vil snakke mer utover det som er hensikten? ^^

8155010[/snapback]

Selvfølgelig. Folk ringer hit å spør om alt mulig og slår av prat. Lese dikt, prate om været...om kjærester som er utro...folk ringer å prater om ALT mulig.

8155032[/snapback]

Og du må prate tilbake :ohmy: ? Så rart det må være.

Lenke til kommentar
Og du må prate tilbake  :ohmy: ? Så rart det må være.

8155055[/snapback]

Man MÅ ikke prate tilbake. Men de fleste vil jo prate litt da...altså...man får et avbrekk fra det vanlige jobben og det er som oftest bare å sitte å jatte med og prate om gudene vet hva. Syns det er koselig egentlig.
Lenke til kommentar
Tenkte meg det... :p De snakker langsomt og etter de har sagt "du får nummeret opplest" i snegletempo venter de tydeligvis å trykke på knappen i noen sekunder...

8155018[/snapback]

Er bare å kjefte på de syns jeg. Jeg kjefter på de når jeg selv ringer.

8155052[/snapback]

Men da tar det enda lengre tid da... :p

Men de finner hvertfall nummeret man trenger da.

Lenke til kommentar
Hadde vært skeptisk til å legge ut om alt mulig på 1881 jeg... De har jo ikke akkurat taushetsplikt slik som psyk har... Folk tror at man er så anonyme men man er egentlig ikke det. Noe som helst sted.

8155204[/snapback]

Så lenge jeg ikke forteller om alt..

Tør ikke fortelle om absedott alt til psykolog heller, de kan jo si ting hvis du sier at du kommer til å gjøre noe?

Hvis du sier du skal drepe en person, så må de si det til politiet?

Lenke til kommentar
Hadde vært skeptisk til å legge ut om alt mulig på 1881 jeg... De har jo ikke akkurat taushetsplikt slik som psyk har... Folk tror at man er så anonyme men man er egentlig ikke det. Noe som helst sted.

8155204[/snapback]

Vi har faktisk taushetsplikt så det er ikke noe å tenke på. Er ganske strenge regler for akkurat dette via datatilsynet osv.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...