Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var Roald Dahl en samtidsforfatter? Skal holde et tre min. foredrag om en men vet ikke hva det betyr...

8154838[/snapback]

Trenger du leksehjelp, leter du etter noe til et prosjekt, eller kanskje du lurer på hvordan et fag er? Alt skolerelatert kan diskuteres her!

hvordan er lønna der?

8154841[/snapback]

Bra?

 

 

Ikke når det var læreren sin :p

8154845[/snapback]

Samme faen, bare godt å kvitte seg med slikt.
Og du vil si at du kanskje ikke er over normalt opptatt av tall?

8154863[/snapback]

Vil ikke si det nei.
Lenke til kommentar

Så i VG i forgårs at en russebuss med blærums-unger hadde et budsjett på 500000! Altså en halv million for å utstyre en buss som knapt har kjøretillatelse med et gigantisk stereoanlegg og en forbanna tekniker.

 

Å være russ nå er tydeligvis kun om å vise hvor mye penger sossegjengene har.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Så i VG i forgårs at en russebuss med blærums-unger hadde et budsjett på 500000! Altså en halv million for å utstyre en buss som knapt har kjøretillatelse med et gigantisk stereoanlegg og en forbanna tekniker.

 

Å være russ nå er tydeligvis kun om å vise hvor mye penger sossegjengene har.

8154924[/snapback]

 

Ikke mer enn 500k? De har vært opp i 1,2 mill før..

Lenke til kommentar
Jeg visste det! Reklamene lyver faktisk!

8154917[/snapback]

Selvsagt. Alle reklamene lyger.
Får du timesbetalt eller er det provisjon etter hvor lenge dere haler ut tiden? :tease:

 

Er det stunder da det ikke kommer inn telefoner?

8154933[/snapback]

Times. Og ja..noen sitter bevist drar ut tida. Jeg er ikke en av de. Jeg gir kunden det de vil ha på kort tid.

Treffer dere på gammle sure røyer og de haler ut tida så er det bare å si ifra egentlig. Det er en bevist holdning blandt de som jobber her og det blir også oppfordret fra adm. at man skal hale ut tida. Jeg syns det er latterlig å holde på slik, direkte latterlig!

 

Ja det er tider der det ikke kommer inn telefoner.

Lenke til kommentar
Får du timesbetalt eller er det provisjon etter hvor lenge dere haler ut tiden? :tease:

 

Er det stunder da det ikke kommer inn telefoner?

8154933[/snapback]

Times. Og ja..noen sitter bevist drar ut tida. Jeg er ikke en av de. Jeg gir kunden det de vil ha på kort tid.

Treffer dere på gammle sure røyer og de haler ut tida så er det bare å si ifra egentlig. Det er en bevist holdning blandt de som jobber her og det blir også oppfordret fra adm. at man skal hale ut tida. Jeg syns det er latterlig å holde på slik, direkte latterlig!

 

Ja det er tider der det ikke kommer inn telefoner.

8154991[/snapback]

Tenkte meg det... :p De snakker langsomt og etter de har sagt "du får nummeret opplest" i snegletempo venter de tydeligvis å trykke på knappen i noen sekunder...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...