Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snittleif, hvilken ryggsykdom har du og hva gjoer den?

8153905[/snapback]

Scheuermans Syndrom. Firkanta ryggsøyle, firkantede skiver, lett pukkelrygg (altså abnormal bøy øverst i ryggen). Dette gjør det svært lett å få skiveutglidninger. Jeg har allerede hatt 2 og sliter med disse fortsatt
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Har det noe å si? Så lenge du spiser deg mett... Eller?

8153810[/snapback]

Kroppen funkerer så enkelt som at om du spiser deg mett blir du ikke sulten igjen på 5min, det er ikke mulig.

Lenke til kommentar
Scheuermans Syndrom. Firkanta ryggsøyle, firkantede skiver, lett pukkelrygg (altså abnormal bøy øverst i ryggen). Dette gjør det svært lett å få skiveutglidninger. Jeg har allerede hatt 2 og sliter med disse fortsatt

8153987[/snapback]

Auda, det hoertes ikke godt ut! Er ikke de skiveutglidningene forferdelig vonde?

Lenke til kommentar
Skikkelig helte-status!  :D

 

Er det slik at du maa vaere forsiktig med sport eller noe?

8154031[/snapback]

Jeg må bare gjøre ting riktig. Det var Hockey som ga meg utglidningene, så sport er liksom ikke høyeste pri.

 

Jeg bør egentlig, og kan egentlig, trene, men jeg gjør det ikke. Mest fordi jeg er lat :p

 

Om et navn blir brukt av en gruppe personer mindre enn et maksimumtall, kan ingen ta det via navnskifting.

8154045[/snapback]

Dette maksimumstallet er 200 og jeg får vel slå deg og si jeg har to sånne navn jeg da. Mellomnavnet mitt = Etternavnet til mor og etternavnet mitt = etternavnet til far.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg skal få meg et kult mellomnavn som bare er mitt.

 

edit: noen som vet om denne testen er til å stole på?

8154232[/snapback]

Hadde jeg konsentrert meg om å klare de oppgavene er jeg sikker på at jeg hadde blitt gal etter 20-30 spørsmål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...