Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært hos tannlegen. Han karen var så femi o.O. Når han satt sprøyta på meg så fikk jeg lyst til å skrike : Faen!. Men da jeg hørte stemmen hans måtte jeg anstrenge meg for å ikke le. "Pust dyyypt Ida Elisbeth" :ph34r: . Nå sitter jeg med kjeften bedøva. Jævlig ubehagelig. Og mamma gjør narr av meg når jeg snakker. "Etter påschhe".

Lenke til kommentar
Jeg har vært hos tannlegen. Han karen var så femi o.O. Når han satt sprøyta på meg så fikk jeg lyst til å skrike : Faen!. Men da jeg hørte stemmen hans måtte jeg anstrenge meg for å ikke le. "Pust dyyypt Ida Elisbeth" :ph34r: . Nå sitter jeg med kjeften bedøva. Jævlig ubehagelig. Og mamma gjør narr av meg når jeg snakker. "Etter påschhe".

8153182[/snapback]

Heter du Ida Elisabeth?!?!

Lenke til kommentar
Og da tror jeg vi setter en stopper for "hvordan skade andre"-guiden deres.

Greit nok at noen føler at de trenger å ha et selvforsvar til tider men da kan de finne andre sider en diskusjon.no og heller gå til noen som driver med det profesjonelt.

8153086[/snapback]

Med tanke på situasjonen i Oslo for tiden føler jeg at landets Ida-er, samt andre som har omplasserte rumpeballer i stedet for penis, bør lære så mye som mulig om selvforsvar. Poenget var jo nettopp å IKKE skade andre, da det blir så mye bråk av det etterpå.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...