Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Javel, en finger i hvert øye, da, så kan du ikke se ham engang.

8152819[/snapback]

Da tar man igjen først en annen gang man ser han :)

 

edit: slå han hardt i ryggraden, det er deilig.

 

NgZ: Det er en fordel og ikke bli siktet for mord da, så noen av teknikkene dine er vel ikke så lurt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
en tommel i solar plexus, klemme litt på hovedblodåren til hjernen

8152828[/snapback]

Naa maa du fortelle litt! :)

8152897[/snapback]

Solar plexus ligger midt mellom lungene og magen. Om du slår noen hardt der, mister de pusten.

 

Hovedblodåren til hjernen ligger i nakken, om jeg ikke husker helt feilt. Muligens under øret. Den kan det være farlig å trykke på. Noen gang sett livvakter som kan ta tak i folk og få dem til å sovne? Det er den de trykker :)

 

Forbeholdt mulige informasjonsfeil.

Lenke til kommentar
Forbeholdt mulige informasjonsfeil.

8152995[/snapback]

Så godt som riktig. Den ligger på siden av halsen, der det er litt "søkk" innover. (Samme sted som du tar pulsen på folk.) Gjør man det for lenge er faren for hjerneskade tilstede, men det skal visst være en veldig effektiv måte å sette folk ut av spill på uten blåmerker, brukne tenner e.l.

 

Den Store P: Vi snakker om å vinne en fight uten å sloss (noe særlig).

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Når man står ansikt til ansikt, så er det ikke lett å gjøre noen av disse tinga, da skal man være ganske trent, dessuten pleier et hardt slag i trynet å sette ut de fleste folk.

 

Jeg har vært i alt for mange slosskamper der folk prøver noe fancy spark eller slag, bare dukke unna å gi de et slag mitt på nesa eller bakhodet, hjernerystelse eller brukket nese. Enkelt å greit

 

Men hele poenget med å sloss er jo å slå!! Ellers kan det jo ikke bli karakterisert som en "slosskamp" da er det, "bruke kylling triks for å vinne et sammenstøt"

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...