Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah, lamers. Get skills, livet er det samme for alle, så hvis det er noe så suger, så er det personen som opplever det.

8149832[/snapback]

Så det er noe galt med meg om jeg ikke er så glad i livet mitt slik det er nå? Takk for den du :ermm:

8149845[/snapback]

Det er noe galt hvis du sutrer om det framfor å gjøre det bedre. Man kommer ikke langt å ønske at det skal bli bedre, hvis man ikke gjør noe med det.

Lenke til kommentar
Har du spec på den?

8149816[/snapback]

 

 

 

Styling:

- Halv liter vann på keyboardet = defekt tastatur, ingenting funker

- Extrernt tastatur og mus

- Mistet i gulvet så to enorme skrekker og det lekker et etter annet ut på toppen.

- Tjuvgods

- Batterilevetid på ca 10 minutter +/-

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Det er noe galt hvis du sutrer om det framfor å gjøre det bedre. Man kommer ikke langt å ønske at det skal bli bedre, hvis man ikke gjør noe med det.

8149858[/snapback]

Hva om du går til en psykolog? Du sutrer om livet ditt, men du gjør det bedre for det om. Jeg skjønner ikke tankegangen din.

Lenke til kommentar

Styling:

- Halv liter vann på keyboardet = defekt tastatur, ingenting funker

- Extrernt tastatur og mus

- Mistet i gulvet så to enorme skrekker og det lekker et etter annet ut på toppen.

- Tjuvgods

8149865[/snapback]

Burde være en grei pc om du får satt i litt mere ram. Synd med tastaturet da, men eksternt funker ofte minst like bra. Og at det er tjuvgods; Hvem har vel ikke hatt det :innocent:

Lenke til kommentar
Det er noe galt hvis du sutrer om det framfor å gjøre det bedre. Man kommer ikke langt å ønske at det skal bli bedre, hvis man ikke gjør noe med det.

8149858[/snapback]

Hva om du går til en psykolog? Du sutrer om livet ditt, men du gjør det bedre for det om. Jeg skjønner ikke tankegangen din.

8149869[/snapback]

Psykolog er fint det, men det er mye som kan løses av at man setter seg ned, finner ut hva man ikke liker med livet og fikser det. Mange lever som tilskuere, framfor å ta styringen selv.

Lenke til kommentar
Psykolog er fint det, men det er mye som kan løses av at man setter seg ned, finner ut hva man ikke liker med livet og fikser det. Mange lever som tilskuere, framfor å ta styringen selv.

8149903[/snapback]

Det er helt sant. Det var faktisk ingen som klarte å løse problemene mine og gi meg en haug av selvtillit (som jeg har nå) enn meg selv. :wee:

 

Andre melding fra en jente jeg ikke kjenner (men tydeligvis går på skolen min) på myspace:

hey.

it was good.

we should hang out sometime.

*telefonnumber* call me up.

♥kellie

*Desperate Ustedalen ringe?* :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...