Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å sove uten dyne :)

8149700[/snapback]

Du er VILL.

8149707[/snapback]

Uten klær også :p Slik at taket kan nyte synet av den deilige og stramme rumpa mi :cool:

 

@ Ulf: Ingen, men jeg har sagt "sodomering" mer enn 20 ganger! På skolen, til og med :p

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Laptopen min kommer seriøst til å knele hver øyeblikk. Jeg bruker 3 forsøk på å få den på hvis jeg skrur den av. Jeg kan ikke ha tastaturet mitt på den lengre og må ha det i fanget (ellers låser alt seg fordi hdd'en nesten stopper av overoppheting) og den sorte væsken inni skjermen begynner å lekke litt ut av sprekkene :( Dessuten er den så sein at jeg rekker å drite, ta en røyk og lage middag før jeg har fått opp min datamaskin (litt overdrevel, men lell).

 

Håper jeg får masse penger trillende inn på konto snart. Sånn ca 10.000

8149688[/snapback]

Si fra om du skal kjøpe ny da. et par på kurset mitt har starta en liten nettbutikk og de hsr ganske konkurransedyktige priser. De har ikke så mye inne om gangen enda, men de skaffer akkurat det du vil ha. Og de tar telefonen mitt på natta tilogmed om kunder ringer :)

Lenke til kommentar
Si fra om du skal kjøpe ny da. et par på kurset mitt har starta en liten nettbutikk og de hsr ganske konkurransedyktige priser. De har ikke så mye inne om gangen enda, men de skaffer akkurat det du vil ha. Og de tar telefonen mitt på natta tilogmed om kunder ringer :)

8149724[/snapback]

Typen jobber på komplett, og jeg skal ikke ha en laptop til. Denne fikk jeg, ellers ville ejg hatt stasjonær. Blir media-pc stående i TV-benken neste gang :) Håper Tønsberg kommune klarer å finansiere den ved etterbetalinger ^^

Lenke til kommentar
Typen jobber på komplett, og jeg skal ikke ha en laptop til. Denne fikk jeg, ellers ville ejg hatt stasjonær. Blir media-pc stående i TV-benken neste gang :) Håper Tønsberg kommune klarer å finansiere den ved etterbetalinger ^^

8149744[/snapback]

Stemmer det... hadde glemt at han jobba der. Da kan nok ha gi deg bedre pris hehe

Har helt slutta å bruke den stasjonære min jeg da etter at jeg fikk laptop. Kan kanskje være fordi jeg ikke spiller noe særlig :p

Lenke til kommentar
Har helt slutta å bruke den stasjonære min jeg da etter at jeg fikk laptop. Kan kanskje være fordi jeg ikke spiller noe særlig :p

8149769[/snapback]

Slutta med den stasjonære da typen brant opp hdd'en sin og klokka i stykker skjermkortet. Han trengte noen deler fra min pc og jeg fikk en laptop i fanget. Den suger balle, men klarer å surfe på den da.

Lenke til kommentar
For å sitere ei i klassen min: "Jeg trenger å bli pult skikkelig snart!"

8149773[/snapback]

Tja, jeg trenger å pule ei skikkelig snart passer vel bedre for meg.

Seriøst, jeg begynner å bli gal. Så mange deilige jenter rundt meg, men jeg får ikke gjort en dritt!

8149782[/snapback]

Life sucks ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...