Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så den først i år en gang, og da hadde jeg allerede sett så godt som hver eneste scene i filmen parodiert utallige ganger, og da blir ikke helt det samme. For ikke å snakke om at når det kommer til Mafia-film, er det ingenting som når Sopranos opp til tåneglene engang.

7425466[/snapback]

 

Enig. Filmen er nok grei den, men alle de kule linjene til Marlon Brando har man hørt så mange ganger før at det ikke blir noe særlig å se de på filmen nå. Det er jo en god film, men jeg vil kalle den oppskrytt.

Lenke til kommentar
Hva synes folk om GoodFellas da?.. DEN er vel en bra mafiafilm?!

7425512[/snapback]

Den har jeg nok ikke sett ennå, men den er på "skal kjøpe i nærmeste framtid"-listen min. Problemet er at jeg kjøper raskere enn jeg ser, King Kong (PJs versjon), A Streetcar Named Desire, Once Upon a Time in America og Gufaren 2 og 3 støver bort i filmhylla mi akkurat nå.

Lenke til kommentar
Den har jeg nok ikke sett ennå, men den er på "skal kjøpe i nærmeste framtid"-listen min. Problemet er at jeg kjøper raskere enn jeg ser, King Kong (PJs versjon), A Streetcar Named Desire, Once Upon a Time in America og Gufaren 2 og 3 støver bort i filmhylla mi akkurat nå.

7425592[/snapback]

Se de først du. :love: Drit i resten.

 

hmm. serveren er overbelastet =/

 

dårlig til å være norgest beste forum

7425635[/snapback]

Seriøst?.. Status.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
haha. b.u.l.l.s.h.i.t :)

7425564[/snapback]

 

Du har ikke sett min superlative ølvom i sin fulle utfoldelse!

7425657[/snapback]

Ikke i sin fulle utfoldelse, men da jeg så deg i høst så jeg ingen ølvom :hmm:

 

Pøh, din bonde. 16 er fint det. :--P

7425659[/snapback]

bonde :O nooes. du klarer rånefart på fjerde gir da så jeg skal ikke klage mye

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...