Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah! :/

 

Først hadde jeg ikke lyd på maskina.

Så fikk jeg lyd, men det gikk på bekostning av nett og antivirus.

 

Nå har jeg alt, men PCen oppfører seg som om det ikke er nett.

Frustrerende.

 

 

*legge seg i senga for å furte og lese om AKP (m-l)*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er så deilig å banke NK Fenrik i Guitar Hero hver eneste gang!

8148314[/snapback]

De Nord-Koreanske fenrikene er så høy på pæra. Jeg pwner deg forresten. 200k+ på Sweet Child @ expert. Bring it!

8148411[/snapback]

What? Jeg sliter på hard. :!:

8148510[/snapback]

 

Talent, som sagt. Rundet det på medium på 3 timer (merk: hadde aldri spilt det før). Har samtlige sanger (kjøpesanger inkludert) på 5 stjerner på medium, tok 30 sanger på hard i et jafs (hadde en sykedag) og er på expert. Gidder ikke spille gjennom hard enda.

Lenke til kommentar
Talent, som sagt. Rundet det på medium på 3 timer (merk: hadde aldri spilt det før). Har samtlige sanger (kjøpesanger inkludert) på 5 stjerner på medium, tok 30 sanger på hard i et jafs (hadde en sykedag) og er på expert. Gidder ikke spille gjennom hard enda.

8148549[/snapback]

 

 

Come play with me, wh1te.

Forever and ever and ever...

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Talent, som sagt. Rundet det på medium på 3 timer (merk: hadde aldri spilt det før). Har samtlige sanger (kjøpesanger inkludert) på 5 stjerner på medium, tok 30 sanger på hard i et jafs (hadde en sykedag) og er på expert. Gidder ikke spille gjennom hard enda.

8148549[/snapback]

Imponerende, det kan ingen nekte for. Jeg må tydeligvis trappe opp spillingen hvis jeg skal maltraktere deg. Jeg sitter fast på Freya på expert, tidenes kjipeste sang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Talent, som sagt. Rundet det på medium på 3 timer (merk: hadde aldri spilt det før). Har samtlige sanger (kjøpesanger inkludert) på 5 stjerner på medium, tok 30 sanger på hard i et jafs (hadde en sykedag) og er på expert. Gidder ikke spille gjennom hard enda.

8148549[/snapback]

Imponerende, det kan ingen nekte for. Jeg må tydeligvis trappe opp spillingen hvis jeg skal maltraktere deg. Jeg sitter fast på Freya på expert, tidenes kjipeste sang.

8148603[/snapback]

 

Det jeg er usikker på er om jeg besitter den målrettede nerdingen over lengre tid som du uten tvil har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...