Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hmm, ikke så mye som en lekse til i morgen.

What to do?

8145137[/snapback]

Gjøre leksene til neste dag så kan du legge deg med god samvittighet.
Slå ball, kaste ball, trille ball, skyte ball eller ta på ballene dine.

8145162[/snapback]

Mye baller her...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I hear that. :|

8145205[/snapback]

Derfor gjoer man det ikke, og faar gode karakterer allikevel. :D

8145231[/snapback]

Ja, for noen fungerer det. Men ikke i denne gården. Her må man visst jobbe for karakterene, don't know what that's about. :dontgetit:

:p

Lenke til kommentar
Ja, for noen fungerer det. Men ikke i denne gården. Her må man visst jobbe for karakterene, don't know what that's about.  :dontgetit:

8145244[/snapback]

Flytt til USA, saa faar du A i alle fag du ogsaa. Det er ikke saa vanskelig naar vi skal plassere Sverige, Irak, Frankrike, England, USA og lignende land paa kartet, og folk klarer aa ta feil. :tease:

Lenke til kommentar
gah, man kjeder seg. Imorgen har man matteprøve om likninger, vanligvis havner jeg over gjennomsnittet uten å øve på prøver, så sant jeg har fulgt med i timen..klisterhjerne-ting er gøy. Problemet nå er at jeg ikke har fulgt med i timen, og jeg har ikke lyst til å øve. =(

8139013[/snapback]

Læreren min var syk, så da ble det ingen prøve. :D Istedenfor ble det såkalt "studietid", dvs at man gjør lekser/skolearbeid. Da øvde jeg selvfølgelig på likninger. :)

*happy me*

skjer?

Lenke til kommentar
Flytt til USA, saa faar du A i alle fag du ogsaa. Det er ikke saa vanskelig naar vi skal plassere Sverige, Irak, Frankrike, England, USA og lignende land paa kartet, og folk klarer aa ta feil.  :tease:

8145259[/snapback]

Så ''myten'' er sann? :D

Lenke til kommentar
Ja, for noen fungerer det. Men ikke i denne gården. Her må man visst jobbe for karakterene, don't know what that's about.  :dontgetit:

8145244[/snapback]

Flytt til USA, saa faar du A i alle fag du ogsaa. Det er ikke saa vanskelig naar vi skal plassere Sverige, Irak, Frankrike, England, USA og lignende land paa kartet, og folk klarer aa ta feil. :tease:

8145259[/snapback]

Maybe i might.

Lærerene må jo legge opp undervisningen slik at de elevene som ikke har vært utenfor sitt eget fylke har et sjanse (ergo 90% i USA):wee:

Lenke til kommentar
Urk...så jævlig langt nord i USA du stakk da. Hadde man først pellet seg nedover så skulle da man ha hatt litt varmere strøk :wee:

8145136[/snapback]

Varme strøk suger. Det er en grunn til at så godt som alle sør for ekvator er fattige og har AIDS.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Skal du dra sammen med Ida? :D

8145026[/snapback]

Japp. Det blir funky.

8145034[/snapback]

Heldiggrisen :hrm:

8145037[/snapback]

Jeg skal utnytte Petter når han er full. Gang på gang på gang. :love:

Det blir jo ålreit. Det blir nok til at jeg stikker også, men kommer nok ikke til å leke så mye med dere. Ida kommer til å insistere på å banke meg i idiot, og den dagen jeg eventuelt taper, kommer jeg til å slukke sorgene med mer alkohol.

8145065[/snapback]

Forbered deg på å tape KRAFTIG!

Lenke til kommentar
Jepp! Mange vet jo ikke en gang om sitt eget land.

-Hey Norway.. So, is Norway a state or something?

-Yeah, it's a state down by Florida.

-Oh, I didn't know that. That's cool!

8145285[/snapback]

Nja. Nå skal ikke jeg våge meg på å si at jeg kan alle fylkene i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...