Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yey, nynorsk tentamen^

8143406[/snapback]

 

Innen hva?

8143417[/snapback]

På steinern er vi ikke inne i prøver og sånt, nynorsk er nynorsk.

Det er derfor jeg kan sitte på msn og se på forums mens jeg jobber^^

8143434[/snapback]

 

Når du sier at du skal ha en nynorsk tentamen, så blir jeg vel selvfølgelig nysgjerrig og lurer på hvilket fag denne nynorske tentamenen omhandler.

Lenke til kommentar
Hva jeg visste om dagen: At mattelæreren er på kurs, og at vi ikke behøver å møte opp i 3. og 4. time.

Hva jeg ikke visste: At også fysikklæreren er borte, og at vi ikke behøvde å møte opp til 1. og 2. time.

8142338[/snapback]

Fun fact: Jeg har også fri i i 7. og 8. time. Jeg er så glad for at jeg sto opp i dag :)

Lenke til kommentar

Haha, noe artig skjedde naa. Jeg gaar inn paa "datarommet"/bibeloteket (?). Jeg har mp3-spilleren paa full guffe, og hodetelefoner som blokker ute all lyd. Jeg har paa fantastisk musikk, og jeg koser meg. Plutselig oppdager jeg at saa aa si alle i dette rommet glor paa meg (30-50 stk). Jeg begynner tenke paa hva som er problemet deres, men gaar videre. De glor videre, og jeg tar av meg hodetelefonene. Da merker jeg at mobilen min ringer paa det hoeyeste volumet, noe den har gjort i kanskje ett minutt. Og her er det ikke lov til aa ha mobil paa skolen. :!:

Lenke til kommentar
Haha, noe artig skjedde naa. Jeg gaar inn paa "datarommet"/bibeloteket (?). Jeg har mp3-spilleren paa full guffe, og hodetelefoner som blokker ute all lyd. Jeg har paa fantastisk musikk, og jeg koser meg. Plutselig oppdager jeg at saa aa si alle i dette rommet glor paa meg (30-50 stk). Jeg begynner tenke paa hva som er problemet deres, men gaar videre. De glor videre, og jeg tar av meg hodetelefonene. Da merker jeg at mobilen min ringer paa det hoeyeste volumet, noe den har gjort i kanskje ett minutt. Og her er det ikke lov til aa ha mobil paa skolen.  :!:

8144108[/snapback]

Oida, ingen lærer der håper jeg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...