Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jævla bra på eksamen i dag forresten. Man har ikke lov til å ha tekst (dvs. etikker på flasker o.l). Men jeg visste faen meg ikke at man ikke har lov til å ha tekst på skjorta si. Var jo jævla morsomt å måtte teipe over teksten med sølvteip for så å se ut som en cyberrobot fra fremtiden. Jeg har bare mer medlidenhet overfor en fyr som hadde ennå mer tekst enn meg på skjorta si...

8140726[/snapback]

Hehehe, det er litt strengere der borte enn her i Norge, virker det som :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jævla bra på eksamen i dag forresten. Man har ikke lov til å ha tekst (dvs. etikker på flasker o.l). Men jeg visste faen meg ikke at man ikke har lov til å ha tekst på skjorta si. Var jo jævla morsomt å måtte teipe over teksten med sølvteip for så å se ut som en cyberrobot fra fremtiden. Jeg har bare mer medlidenhet overfor en fyr som hadde ennå mer tekst enn meg på skjorta si...

8140726[/snapback]

da tror jeg hadde slakta eksamensvakta kjapt og satt i gang med eksamen så fort som mulig.

Lenke til kommentar

8140726[/snapback]

lol, alltid typisk at lærere skal overdrive men småting

Lenke til kommentar

Vista 62.gif XP

What to choose? :p Brukt vista en stund nå, og LCD displayet, webcam'et, photoshop og sketchup er bøgga. Ellers funker vista greit. Hva skal jeg velge? :hmm:

Liksom litt unødvendig å ha et display og cam som man ikke får brukt, samtidig så trenger man jo ikke tingene som er i vista, alt er jo nesten likt.

Noen meninger? :p

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Vista 62.gif XP

What to choose? :p Brukt vista en stund nå, og LCD displayet, webcam'et, photoshop og sketchup er bøgga. Eller funker vista greit. Hva skal jeg velge? :hmm:

Liksom litt unødvendig å ha et display og cam som man ikke får brukt, samtidig så trenger man jo ikke tingene som er i vista, alt er jo nesten likt.

Noen meninger? :p

8140836[/snapback]

Linux eller XP :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...