Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke så mye å skrive i SO akkurat, men kan jo prøve å forbedre meg selv :)

7425110[/snapback]

Jeg tester deg :D OK.

En fyldig forklaring på hvorfor gudfaren var kjedelig? (It better be good)

7425127[/snapback]

jaok, jeg aksepterer utfordringen.

Selve historien som Gudfaren er bygd opp på er bra, men måten filmen er utformet på faller rett og slett ikke i smak hos meg. Den er jo basert på en sann historie så jeg kunne ikke akkurat forventet å se mye action hvor det er skuddveksling mellom gangstere, ulovlige forhandlinger og krigen om makt mellom de forskjellige gjengene.

Jeg selv liker action veldig godt, men Gudfaren inneholder ikke de behovene som jeg har får at jeg skal like en film. Siden jeg bare har sett film nr 2 så skal jeg kommentere hva jeg ikke likte med den.

Historien er bra og skuespillerne gjør en god prestasjon, noe som spklart trekker opp filmen. Men det jeg savner for at dette skulle ha vært en god film er de klassiske trekkene i en mafia film som jeg nevte tidligere. Hadde jeg vært veldig interesert i sannhets baserte filmer så ville dette nok vært en god film i mine øyne.

Tja, dette var hva jeg fikk ut av utfordringen din

Lenke til kommentar

bazukh kan ikke se forandring med tennene mine heller.. Penger rett i dass! hadde overbitt skjønner du.. Men ok..

Reggis er bra for dere unge troller, det redder deres framtid.. F.eks. På jobbintervju vil arbeidsgivere helst se en person med fine tenner som ikke skriker BØ og skremmer

Selvin just google it :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...