Demantios Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Går ikke høyere opp enn Vero_NiCa. 7425190[/snapback] Det finnes et hemmelig nivå som ikke mange vet om, der den virklige engelen lever i sitt eget lille paradis med sitt store varme hjerte Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Har hatt reggis før og det er FORFERDELIG! 7425207[/snapback] Nei det hørtes ikke bra ut... Men du Fox, avataren din er det selvportrett?? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Det finnes et hemmelig nivå som ikke mange vet om, der den virklige engelen lever i sitt eget lille paradis med sitt store varme hjerte 7425215[/snapback] Åh, slutt. Jeg bli flau Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Det gjør bare vondt på innsiden av leppa... Ennå... 7425197[/snapback] Jeg gikk tre timer, også begynte det å dra på hjørnetenna. Spiste suppe i tre dager... Men jeg har dypt bitt, så det skal visst litt til å endre på det. Gleder meg til jeg er ferdig... Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, typen min Fabian Stang heter han Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Ikke så mye å skrive i SO akkurat, men kan jo prøve å forbedre meg selv 7425110[/snapback] Jeg tester deg OK. En fyldig forklaring på hvorfor gudfaren var kjedelig? (It better be good) 7425127[/snapback] jaok, jeg aksepterer utfordringen. Selve historien som Gudfaren er bygd opp på er bra, men måten filmen er utformet på faller rett og slett ikke i smak hos meg. Den er jo basert på en sann historie så jeg kunne ikke akkurat forventet å se mye action hvor det er skuddveksling mellom gangstere, ulovlige forhandlinger og krigen om makt mellom de forskjellige gjengene. Jeg selv liker action veldig godt, men Gudfaren inneholder ikke de behovene som jeg har får at jeg skal like en film. Siden jeg bare har sett film nr 2 så skal jeg kommentere hva jeg ikke likte med den. Historien er bra og skuespillerne gjør en god prestasjon, noe som spklart trekker opp filmen. Men det jeg savner for at dette skulle ha vært en god film er de klassiske trekkene i en mafia film som jeg nevte tidligere. Hadde jeg vært veldig interesert i sannhets baserte filmer så ville dette nok vært en god film i mine øyne. Tja, dette var hva jeg fikk ut av utfordringen din Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Har hatt reggis før og det er FORFERDELIG! 7425207[/snapback] Whinewhine. Det er ikke såååå ille. Dere skremmer jo gutter Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Demille hvorfor har du skifta avatar, jeg nominerte din fine til juleavatar, så skifter du til no tull som det der Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Åh, slutt. Jeg bli flau 7425225[/snapback] hvorfor? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har spist skolebrød og fiskekaker i dag jeg Det gjelder bare å "mose" det opp før man svelger Tusen takk Fox, nå føler jeg med bedre Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, typen min Fabian Stang heter han 7425230[/snapback] Okei, bare lurte.... Fabian Stang ja hørtes vennlig ut han... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Whinewhine. Det er ikke såååå ille. Dere skremmer jo gutter 7425236[/snapback] Spørs hva man skal rette ut da... En skeiv fortann en nok ikke det verste der ute... Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) bazukh kan ikke se forandring med tennene mine heller.. Penger rett i dass! hadde overbitt skjønner du.. Men ok.. Reggis er bra for dere unge troller, det redder deres framtid.. F.eks. På jobbintervju vil arbeidsgivere helst se en person med fine tenner som ikke skriker BØ og skremmer Selvin just google it Endret 4. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Selvin just google it 7425265[/snapback] Hehe :!: En gammel høyre politiker... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Reggis er noe av det værste jeg har opplevd. Matrester i reggisen, og det er ikke særlig pent.. Pluss det gjør vondt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 bazukh kan ikke se forandring med tennene mine heller.. Penger rett i dass! hadde overbitt skjønner du.. Men ok.. 7425265[/snapback] Det må være litt irriterende, ja. Hadde litt underbitt (endte opp med bittelitt overbitt) og var ellers helt skeiv i hele kjeften. Jeg er meget fornøyd ^^, Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 En jeg kjenner gadd ikke mer å tok den av med en tang... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 7425235[/snapback] Ikke værst. Men trekker stort ned at filmen ikke "falt i smak" Bedre mafia filmer finnes ikke, vel scarface er jo en. Men gudfaren filmene er klasse for seg selv. hvorfor? 7425248[/snapback] lolpådeg jeg tulla? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Da er man fortsatt ikke ferdig med å lese til geografiprøve, lest siden klokka var halv tre elns. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Død over min kjeve-ortoped...Gla jeg bare har sånn shitt bakom tenna nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg