Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Det er nice, dog jeg greide allikevel å tegne og forklare mitose når det var spørsmål om meiose på prøven.

Heldigvis syntes læreren at det var så fint at han ikke brydde seg om det :wee:

8139410[/snapback]

Haha, heldig der.

 

Neihuff, jeg greier ikke å helt skjønne den store forskjellen på de to, utenom det åpenbare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbake fra London etter å ha besøkt søstern. Som vanlig var det ingen tollere på flyplassen, og som vanlig angret jeg meg for at jeg ikke hadde tatt med meg noen flasker for mye. Ble selvfølgelig dårlig mens jeg var der. Merkelig hvordan jeg har greid å bli syk hver gang jeg er ute og reiser i det siste.

Lenke til kommentar
Det er nice, dog jeg greide allikevel å tegne og forklare mitose når det var spørsmål om meiose på prøven.

Heldigvis syntes læreren at det var så fint at han ikke brydde seg om det :wee:

8139410[/snapback]

Haha, heldig der.

 

Neihuff, jeg greier ikke å helt skjønne den store forskjellen på de to, utenom det åpenbare.

8139420[/snapback]

 

har ikke hørt om det engang jeg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Pleier uansett å være sånn at selv om du aldri har blitt stoppet når du ikke har noe ekstra med, så kan du BANNE på at du blir stoppa i stikkprøvekontroll den ene gangen du smugler.

8139470[/snapback]

Har da fått med en flaske for mye før. Eller to da, siden jeg egentlig ikke kan ta med over 22%

 

Det var nå bra det ikke var noen tollere der, pengene går nå heller til å betale en bot etter at jeg ble blitzet av en stygg jævla boks på veien hjem. :cry:

 

Demille: I den ene blandes fars og mors arvestoff på noe vis.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
har ikke hørt om det engang jeg  :dontgetit:

8139471[/snapback]

Gikk du yrkesfag/medie elns?

8139483[/snapback]

Han gjør vel som meg: fortrenger all lærdom fra biologitimene på grunnkurset.

8139511[/snapback]

 

Og meg. Ord inn, ord ut.

Lenke til kommentar
Du b-real, 1881 har vel seriøst tenkt over å bytte fra "nummeropplysning" til "matopplysning"?

8139479[/snapback]

Vel...vi må vel snart det siden en eller annen idiot fant ut at man kunne spørre om matoppskrifter hos oss.

Men men...er jo litt bra da...vi tjener penger på at folk driver å kødderinger å prøver å sette oss fast på ting på oppskrifter osv :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du b-real, 1881 har vel seriøst tenkt over å bytte fra "nummeropplysning" til "matopplysning"?

8139479[/snapback]

Vel...vi må vel snart det siden en eller annen idiot fant ut at man kunne spørre om matoppskrifter hos oss.

Men men...er jo litt bra da...vi tjener penger på at folk driver å kødderinger å prøver å sette oss fast på ting på oppskrifter osv :wee:

8139534[/snapback]

 

Får du provisjon?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...