Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gah, man kjeder seg. Imorgen har man matteprøve om likninger, vanligvis havner jeg over gjennomsnittet uten å øve på prøver, så sant jeg har fulgt med i timen..klisterhjerne-ting er gøy. Problemet nå er at jeg ikke har fulgt med i timen, og jeg har ikke lyst til å øve. =(

 

Trene skal jeg også, jeg vil heller gjøre det enn å øve til prøve..travel dag, får jo ikke tid til noe. Så av slutter vi med gah

 

Edit: Dette innlegget ga ikke noen mening, kalles vel spam eller noe i den dur.

8139013[/snapback]

 

AH SÅ JÆVLIG DEILIG, jeg skal til tyskland og skal ikke tenke på lekser og skole på 4 føkkings døgn. JIIBUZ :love:

 

Ja....jeg trengte en ferie...sånn ca 3 mnder siden.

Lenke til kommentar

En venninne av meg har funnet Johnny Depp på nettby.

EDIT: Okeida, en som ligner.

EDIT 2: Okei, b-real. Da ringer jeg, og spør om det er b-real. Hvis jeg får svaret nei, så legger jeg på og prøver på nytt. Må komme til deg til slutt, vel? XD

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Psss. Sier til mamma at jeg leita etter et nummer.

8139137[/snapback]

Må være kjekt å slippe å betale sine egne regninger gitt

8139147[/snapback]

 

Jepp, det er herlig.

Lenke til kommentar
Hvor mange operatører jobber i 1881? Hvor stor sjans er det for at akkurat DU plukker opp røret, tro...sannsynlighetsregning var aldri mitt sterke punkt i matte.

8139158[/snapback]

Det er 77 personer som er på jobb nå. Så er det det 7 avdelinger rundt om kring i norge. Så har du også det at jeg ikke skal være i en samtale også når du ringer...så sjangsene er og forblir minimale :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...