Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor ikke militærtjeneste?

8137918[/snapback]

Militæret er for tards. Jeg foretrekker å være et individ.

8138029[/snapback]

 

Jeg er veldig individuell her inne. Ikke alle som liker det, men... Jeg vet at du føler at Forsvaret har frarøvet deg et år med meg, men jeg kommer om noen måneder, så hold ut.

 

Veronica liker militærgutter :cool:

Lenke til kommentar
"Buu, jeg vil ikke i militæret, jeg har så vondt i fingeren og så vil jeg ikke kaste bort et år."

 

Noen gutter er så tapere.

8138048[/snapback]

 

sett Black Hawk Down? Apocalypse Now? Saving Private Ryan?

 

'nuff said. Jeg syns ikke norske soldater burde bli sendt til utlande for å "løse" konflikter.

 

"Not my war" - Riddick.

 

 

Woha, at begge dere skal? Det har jo ingen av oss visst. Dere har i hvert fall ikke mast om det i SO! :o

8138046[/snapback]

Jeg vet! Pussig!

8138064[/snapback]

 

Pussy? :ohmy:

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke militærtjeneste?

8137918[/snapback]

Militæret er for tards. Jeg foretrekker å være et individ.

8138029[/snapback]

 

Jeg er veldig individuell her inne. Ikke alle som liker det, men... Jeg vet at du føler at Forsvaret har frarøvet deg et år med meg, men jeg kommer om noen måneder, så hold ut.

 

Veronica liker militærgutter :cool:

8138049[/snapback]

Du er individuell, helt til du får kjeft for å ikke vise nok respekt. Jeg kunne aldri levd sånn, jeg er ikke fan av slike ritualer. Jeg ignorerer f eks alle moderatorer som er registrert etter meg, så hvordan skal jeg da klare meg i militæret hvis jeg må ta ordre fra en som er yngre enn meg?

 

Jeg holder nesten ikke ut ^^

Lenke til kommentar
sett Black Hawk Down? Apocalypse Now? Saving Private Ryan?

 

'nuff said. Jeg syns ikke norske soldater burde bli sendt til utlande for å "løse" konflikter.

8138067[/snapback]

:!:

 

Vi skulle latt nazistene være i fred, helt enig.

8138083[/snapback]

Det var jo en sak som angikk store deler av verden, siden de hadde planer om å overta europa (verden?).

Lenke til kommentar
sett Black Hawk Down? Apocalypse Now? Saving Private Ryan?

 

'nuff said. Jeg syns ikke norske soldater burde bli sendt til utlande for å "løse" konflikter.

8138067[/snapback]

:!:

 

Vi skulle latt nazistene være i fred, helt enig.

8138083[/snapback]

 

Greit, Saving Private Ryan var der til å krydre det hele, men du skjønte jo poenget, gjorde du ikke? Hva er vitsen med å være kverulant?

 

Jeg bare sier som det er. Det er faen meg nekt å dra til Iraq eller Chechenija bare fordi noen kødder er uenige og går løs på sivile. De har egen hær, de har egne styrker. Korrupte styrker? Dems sin skyld.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...