Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Noen drittunger har tusjet den ene katta vår i fjeset. De må jo være helt sprengte. Blir litt oppgitt over folka som bor her i Kvernevik.

8137462[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvordan kan noen kan få seg til å mishandle så søte dyr.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

IMG_0311.jpg

 

IMG_0199.jpg

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj. Jeg må egentlig kanskje begynne å søke på skoleplass til neste år, men jeg har ikke pipling på hva jeg vil .. Tror jeg skal søke datateknikk på en eller annen teknisk fagskole, men vet ikke om jeg i det hele tatt vil gå mer skole.

8137806[/snapback]

Samme her... Jeg trodde jeg hadde planene klare, men i dag ble jeg så usikker. Dusteutdanning.

Lenke til kommentar
Samme her... Jeg trodde jeg hadde planene klare, men i dag ble jeg så usikker. Dusteutdanning.

8137816[/snapback]

Jeg har ingen planer klare. Har bare fått det for meg at jeg ikke har nok utdanning :p

 

Tror det vil kunne vise seg å være problematisk å eventuelt skulle gå tilbake på skolen nå etter over et halvt år i den virkelige verden og 2 år i lære..

Lenke til kommentar
Samme her... Jeg trodde jeg hadde planene klare, men i dag ble jeg så usikker. Dusteutdanning.

8137816[/snapback]

Jeg har ingen planer klare. Har bare fått det for meg at jeg ikke har nok utdanning :p

 

Tror det vil kunne vise seg å være problematisk å eventuelt skulle gå tilbake på skolen nå etter over et halvt år i den virkelige verden og 2 år i lære..

8137866[/snapback]

Det var herlig rett og slett, erfaring fra livet og jobb fører til at en god del skoleting går mye lettere, og fordi man selv har vokst og blitt eldre i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Det var herlig rett og slett, erfaring fra livet og jobb fører til at en god del skoleting går mye lettere, og fordi man selv har vokst og blitt eldre i mellomtiden.

8137873[/snapback]

Jeg vurderer det sterkt.

 

Fra før nå har jeg Fagbrev i IKT-Driftsfaget og som jeg da har skjønt kan jeg komme inn på Teknisk fagskole med det, uten å ha studiekompetanse.

Så tenkte jeg 2 år på Tekniske fagskolen også muligens NTNU.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han er blant de heitere, ja.

8137785[/snapback]

 

You've guided me well, master.

 

Er så glad jeg har et år med siviltjeneste foran meg så jeg slipper å bestemme meg for noe nå.

8137908[/snapback]

 

Hvorfor ikke militærtjeneste?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...