b-real Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Den er oppe i 42 minutter på 20 bilder nå, og det er etter at de har blitt skalert ifra 3648 x 2736 til 1024 x 768. Triste greier.8136190[/snapback] Kanskje en idè å finne annet software som kan gjøre det på pc'en din? Lenke til kommentar
stout Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er frustrert og irritert. - DB.no krever nå epostadresse for å la deg kommentere. Det gidder jeg ikke, selv om jeg kun skriver saklige kommentarer når jeg først kommenterer. Jeg er egentlig i det hele tatt lei av å måtte identifisere eller til og med registrere meg overalt, selv om jeg bare vil droppe av en hjelpsom kommentar for så å surfe videre og aldri se meg tilbake. - Spill som Vanguard og DDO identifiserer folk på FORNAVN og ikke på en kombinasjon av fornavn og etternavn. Latterlig. Dette ødelegger hele poenget med å dele opp i fornavn og etternavn. Lag heller ett navnefelt på 30+ tegn som tillater mellomrom mellom navn. Jeg har ikke noen problemer med å komme på forholdsvis unike navn, men disse har gjerne et ikke fullt så sjeldent fornavn. - På tross av søking både på forumet og ved hjelp av google (med site:diskusjon.no) har jeg ikke funnet noen tråd som omhandler generell syting og klaging. Jeg ser meg derfor nødt til å poste i SO, fordi en eller flere slike tråder garantert finnes, og jeg ikke vil risikere spanskrøret fra moderatorene ved å starte en ny. Carry on. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det er så mange komplett idiotiske 12-årings kommentarer på db.no at det forstår jeg kjempegodt. Lenke til kommentar
stout Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dette vil si at jeg får tilbake 1500 fra dette? :O 8136166[/snapback] Allerede besvart, men kreditering er altså trekk. Debitering heter det vel når penga kommer inn. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kanskje en idè å finne annet software som kan gjøre det på pc'en din? 8136217[/snapback] Nedskaleringen skjer automatisk på Photubucket med mindre man betaler for en pro-konto. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg ser meg derfor nødt til å poste i SO, fordi en eller flere slike tråder garantert finnes, og jeg ikke vil risikere spanskrøret fra moderatorene ved å starte en ny. Carry on. 8136232[/snapback] Går greit det der. Er slikt SO er ment for Og ja, er enig...er idiotisk at man skal drive å registrere seg over alt, dog det sier vel litt om db.no..makan til drittsted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ahahahaha. Ha ha ha ha. Engelsklærern min er faen ikke rett. Det er et muntlig fag hvor skriftlig karakteren ikke teller og ikke det skriftlige vi gjør heller. Vi har ca ikke noen muntlige fremføringer eller diskusjoner, bare ting som skal leses og skrives og leveres inn. I massevis. Lærerinna snakker ca ikke engelsk Og dagens høydare kom i dag, da hu presterte å gi meg 3 ark med elevenes navn og karakter på, for at jeg skulle få se hvordan de andre hadde gjort det. Jeg får låne arkene frem til torsdag for å studere de. Dama er gal, Gal, GAL! Folk klager på henne, men det hjelper ikke. Som ungdomsskolen all over, med småpedofile lærere og voldelige lærere med dom bak seg Dømt for overgrep på elever og fått sparken fra skolen din? Søk Orkanger Ungdomsskole, du får garantert innpass Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 OMFG w00t Den nye superheite dama fra kundeservice kom nettopp inn døra her Damn for et godt stykke kjøtt Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 8136307[/snapback] Har du fått deg kamera? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Husverten min var her på jobb plutselig. Håper hun ikke har søkt stillinga her for jeg vil faen ikke ha henne både på jobb og som husvert :S Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Strange Facts The first couple to be shown in bed together on prime time television were Fred and Wilma Flintstone. Coca-Cola was originally green. Every day more money is printed for Monopoly than the US Treasury. Hawaiian alphabet has 12 letters. Men can read smaller print than women; women can hear better. City with the most Rolls Royce's per capita: Hong Kong State with the highest percentage of people who walk to work: Alaska Percentage of Africa that is wilderness: 28% Percentage of North America that is wilderness: 38% Barbie's measurements if she were life size: 39-23-33 Cost of raising a medium-size dog to the age of eleven: $6,400 Average number of people airborne over the US any given hour: 61,000. Intelligent people have more zinc and copper in their hair. The world's youngest parents were 8 and 9 and lived in China in 1910. The youngest pope was 11 years old. First novel ever written on a typewriter: Tom Sawyer. The San Francisco Cable cars are the only mobile National Monuments. Each king in a deck of playing cards represents a great king from history: Spades - King David Clubs - Alexander the Great, Hearts-Charlemagne, and Diamonds - Julius Caesar. 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321 If a statue in the park of a person on a horse has both front legs in the air, the person died in battle; if the horse has one front leg in the air, the person died as a result of wounds received in battle; if the horse has all four legs on the ground, the person died of natural causes. Only two people signed the Declaration of Independence on July 4th, John Hancock and Charles Thomson. Most of the rest signed on August 2, but the last signature wasn't added until 5 years later. "I am." is the shortest complete sentence in the English language. The term "the whole 9 yards" came from W.W.II fighter pilots in the South Pacific. When arming their airplanes on the ground, the .50 caliber machine gun ammo belts measured exactly 27 feet, before being loaded into the fuselage. If the pilots fired all their ammo at a target, it got "the whole 9 yards." Hershey's Kisses are called that because the machine that makes them looks like it's kissing the conveyor belt. The phrase "rule of thumb" is derived from an old English law which stated that you couldn't beat your wife with anything wider than your thumb. The Eisenhower interstate system requires that one mile in every five must be straight. These straight sections are usable as airstrips in times of war or other emergencies. The name Jeep came from the abbreviation used in the army for the "General Purpose" vehicle, G.P. The cruise liner, Queen Elizabeth II, moves only six inches for each gallon of diesel that it burns. No NFL team which plays its home games in a domed stadium has ever won a Superbowl. The only two days of the year in which there are no professional sports games (MLB, NBA, NHL, or NFL) are the day before and the day after the Major League all-stars Game. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Gad, blir helt surrete av å spille 'Frets on Fire' for lenge i strekk, gitt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Da var jeg hjemme. Fikk 5+ på KRL-prøva. Åh, jeg ble glad. Vi har tentamen i norsk på onsdag. Skal skrive om rettferdighet/urettferdighet. Fatter ikke hva jeg skal skrive om. Ikke bare det..men jeg kan ikke skrive novelle. Jeg som bare har pleid å skrive novelle . *Vinke farvel til 5'eren*. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Da var jeg hjemme. Fikk 5+ på KRL-prøva. Åh, jeg ble glad. Vi har tentamen i norsk på onsdag. Skal skrive om rettferdighet/urettferdighet. Fatter ikke hva jeg skal skrive om. Ikke bare det..men jeg kan ikke skrive novelle. Jeg som bare har pleid å skrive novelle . *Vinke farvel til 5'eren*. 8136752[/snapback] Gratulerer og lykke til Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Da var jeg hjemme. Fikk 5+ på KRL-prøva. 8136752[/snapback] Har dere KRL første året på vgs? Vi har ikke før tredje vi. Endret 12. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 8136307[/snapback] Har du fått deg kamera? 8136674[/snapback] Jøssda. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jøssda. 8136789[/snapback] Naijs! Du husker hva du sku gjøre da =D Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) 8136307[/snapback] Har du fått deg kamera? 8136674[/snapback] Jøssda. http://images.gfx.no/189/189490/i_189490-564x376.jpg 8136789[/snapback] Who! Jeg har samme kamera! Endret 12. mars 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Mange nyttige faktum der, Øivind. Skikkelige party-killers Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Oh, lykke! Zippoen har endelig ankommet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg