Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hva? Video av deg? Hva er det du snakker om?

*kremte og hoste noe om rektumridning*

8133762[/snapback]

Tror du har feil video. De eneste videoene jeg er med på, er de fra Wicked Pictures. :cool:

8133763[/snapback]

Oh. Sorry then, wrong Jon :p

Men spøk til gevær; Jeg er trøtt og finner senga. Skal tross alt opp om 7-11 timer (Jeg vil stå opp om 7, men kan ligge i 11 timer)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh. Sorry then, wrong Jon :p

Men spøk til gevær; Jeg er trøtt og finner senga. Skal tross alt opp om 7-11 timer (Jeg vil stå opp om 7, men kan ligge i 11 timer)

8133764[/snapback]

Hei hei hei, ikke røp min identitet. Her er jeg kjent som Mr. Big Hunk Guy! :cool:

Ok, god natt. Og hvorfor kan du ligge i 11 timer?

Lenke til kommentar
Også er det meg som aldri har forstått meningen med det ordet  :blush:

8133760[/snapback]

Luremus En kvinne som grunnløst utgir seg for å være interessert i deg. Disse bidrar til å kaste bort ungkarers verdifulle tid på både utesteder, fester og andre sosiale evnement. Luremus kan, som siste utvei, være interessante å konversere med, men kun når det er kjent at de er opptatt/ikke interessert. Luremus er djevelens verk, og burde selvfølgelig holde seg hjemme!

;)

Lenke til kommentar
Luremus En kvinne som grunnløst utgir seg for å være interessert i deg. Disse bidrar til å kaste bort ungkarers verdifulle tid på både utesteder, fester og andre sosiale evnement. Luremus kan, som siste utvei, være interessante å konversere med, men kun når det er kjent at de er opptatt/ikke interessert. Luremus er djevelens verk, og burde selvfølgelig holde seg hjemme!

8133773[/snapback]

Svarte faen, de der har jeg møtt alt for mange ganger. :dontgetit:

Lenke til kommentar
FUCK, lillebrodern har fått 50 cent som forbilde osv :(

8133790[/snapback]

Det du da gjør er å proppe hode hans fullt med Black Metal, så blir det nok skikk på gutten etter en stund.

Også har du blitt en? :ohmy:

Jaja, fint å kunne ta litt hevn på noen (;

8133802[/snapback]

Jeg er da ikke en? Jeg knuller nå alt jeg kommer over! :p

Lenke til kommentar
FUCK, lillebrodern har fått 50 cent som forbilde osv :(

8133790[/snapback]

Haha, du kommer til å få noen gode år.

8133793[/snapback]

Uff. Får lære han å høre på litt ordentlig musikk, og ikke oppføre seg så "niggah".

På profilen hans på blink står det "white nigga" og "keep black" :mad:

Han er 13 år ffs

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...