Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater ikke du også den følelsen når du kommer på at du nettopp hadde en skarp nål, men du husker ikke hvor du gjorde av den :ohmy:

8132854[/snapback]

Omg, hvor er den! Jeg blir paranoid! ><

8132912[/snapback]

Det der minna meg om noe fra bash.org:

<VolteFace`> don't you hate it when you shit on the floor, and you can hear it fall but you have no idea where it actually landed, and spend like 5 minutes looking for it

<peng> ...

<peng> what?

<VolteFace`> oh shit

<VolteFace`> don't you hate it when you DROP shit

:!:

Lenke til kommentar
Japsebiler er ikke noe å skryte av uansett.

8132697[/snapback]

Jo, Japan har lagd masse, masse og altfor masse bra innom motor.

8132851[/snapback]

LOL plz. Alle de beste bilmerkene er fordelt på tre land. Japsebiler er enten familiebiler a la Toyota eller übergayrånebiler som fredrik liker.

8132876[/snapback]

Om biler som som ser bra ut og går bra er ubergayrånebiler for deg kan jeg ikke gjøre noe med det. Men bra biler, det er det faen i meg ;)

Rart å tenke på hvor mange merker Japan har lagd. Honda, Kawasaki, Suzuki, Toyota, Yamaha, Nissan, Mitsubitchi (stavefeil?) osv.

Lenke til kommentar

LOL, hva er dette? Ekte biler, i SO? I don't believe it.

Om biler som som ser bra ut og går bra er ubergayrånebiler for deg kan jeg ikke gjøre noe med det. Men bra biler, det er det faen i meg ;)

Rart å tenke på hvor mange merker Japan har lagd. Honda, Kawasaki, Suzuki, Toyota, Yamaha, Nissan, Mitsubitchi (stavefeil?) osv.

8133002[/snapback]

Biler som ser bra ut og går bra har ingenting med biler fra Asia å gjøre, så jeg skjønner ikke hva du snakker om.

Lenke til kommentar

Bra saker det der! :love:

http://www.autotrack.nl/img/news/jan03/TVR_voor_1024.jpg

edit@best0:

Skarstad, du tar bilde og raskere enn lyset flytter du kamaet forover, og snur det... Da tar det bilde av seg selv ?

:whistle:

8133042[/snapback]

Du må nok gjøre det i omvendt rekkefølge for at det skal fungere.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...