Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg tør ikke tenke på hvordan du ser ut om 10 år....  :ermm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Neida, tuller bare med deg Stonemeister!  :p

7424712[/snapback]

Høy forbrenning og snylting hos foreldrene FTW :thumbs:

Men nå flytter ikke jeg ut på en stund... så jeg har litt tid på å forbedre meg...

Svak treer i heimkunnskap :wee: bare fordi de jeg var på gruppe med var utrolig flinke, tror jeg egentlig skulle hatt to eller mindre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg kan med hånda på hjerte si att jeg kan kooose meg med en bigone classic og  de andre big one pizzaene

Grandis spiser man for å bli mett...

7424746[/snapback]

Det er det rareste utsagnet jeg har hørt! Bli mett på grandis? Nei det er Big One du blir mett av, Grandis er bare ekstra påfyll etter kjøttkakene.... :)

Lenke til kommentar
På TV eller film?

Jeg må få sett Gudfaren.

Og jeg tar imot all flamingen når dere finner ut at jeg ikke har sett den med åpne armer, jeg fortjener det...

7424782[/snapback]

Jeg selv hare bare sett en av dem. Tror det var nr 2, men kan ikke si jeg ble imponert over filmen. Synes den var kjedelig og jeg skal ikke se de andre 2 filmene

Lenke til kommentar
På TV eller film?

Jeg må få sett Gudfaren.

Og jeg tar imot all flamingen når dere finner ut at jeg ikke har sett den med åpne armer, jeg fortjener det...

7424782[/snapback]

De er heeerlige. :love: Jeg liker den første best.

Jeg selv hare bare sett en av dem. Tror det var nr 2, men kan ikke si jeg ble imponert over filmen. Synes den var kjedelig og jeg skal ikke se de andre 2 filmene

7424797[/snapback]

Du må se den første da :D

Lenke til kommentar
Svak treer er forresten bare å forvente av en gutt uten interesse for husarbeid.

Fikk bare firere på prøvene, men praktisk var jo et mareritt så der forsvant den karakteren.

7424812[/snapback]

Det er det verste faget jeg noen gang har hatt!! Og læreren var ræva!

Men med litt smisking så hjalp det godt.... 5 i standpunkt :roll:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...