Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er dumt å gi lekser til mandager. Har aldri opplevd slikt heldigvis, men hva er egentlig vitsen? Forventer de at vi skal bruke helga våres på lekser?

8128475[/snapback]

Det er got mulig de fikk disse leksene på torsdagen og skal ha de ferdig til timen på mandag da... Da er det jo ihvertfall ikke lekser fra fredag til mandag :hmm:

Da kan de selv velge om de gjør dem på torsdagen eller venter til helgen ;)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Ok, det er ikke helt bra. Skulle vært en lov mot det!

8128525[/snapback]

Hvorfor i all verden burde det vært en lov mot det? Tviler på at det er så mange tilfeller der man må bruke HELE helgen på lekser som er gitt på fredag og må være ferdig mandag....
Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden burde det vært en lov mot det? Tviler på at det er så mange tilfeller der man må bruke HELE helgen på lekser som er gitt på fredag og må være ferdig mandag....

Kan ikke gi deg et ordentlig svar. Det eneste jeg kan komme opp med er: It just sucks :)
Lenke til kommentar

Lekser er jo helt opp til deg selv. Man kan være effektiv og gjøre hver eneste lekse rett etter skolen hver dag, eller man kan være teit (som meg) og gjøre alle leksene på søndag kveld.

Lekser er veldig mye det du gjør ut av det selv også.. slik er det hvertfall på videregående der jeg går

du har innleveringer som må være i boks til tider, men bortsett fra det gjør du de leksene du selv vil.. hvis du slurver får du selv svi på prøvene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...