Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg funnet ut at jakka mi ligger i garderoben på Samfundet og at kuttet kom fra da jeg knuste en ølboks mot mitt eget hode.

Uffeluff!

8126720[/snapback]

En ølboks faktisk. Og når du moser den mot hodet ditt. Da har du drukket for mye :tease:

Lenke til kommentar
Da har jeg funnet ut at jakka mi ligger i garderoben på Samfundet og at kuttet kom fra da jeg knuste en ølboks mot mitt eget hode.

Uffeluff!

8126720[/snapback]

Haha, det var jævla rått. Du kom opp til oss med _det_ gliset, for du hadde klart å knuse ølboksen. At blod rant ned ansiktet var det ikke så viktig med.

Rimelig rå kveld i går, jeg har det ganske klart så hvis det er noen gråsoner så er det bare å spørre. ^^

Lenke til kommentar

Uffeluff!

8126720[/snapback]

Haha, det var jævla rått. Du kom opp til oss med _det_ gliset, for du hadde klart å knuse ølboksen. At blod rant ned ansiktet var det ikke så viktig med.

Rimelig rå kveld i går, jeg har det ganske klart så hvis det er noen gråsoner så er det bare å spørre. ^^

8127139[/snapback]

Omg, håper han ikke griset til skinnjakka si...

Lenke til kommentar

8127152[/snapback]

Neida, den mistet han jo. Det verste som skjedde med meg var at jeg glemte iPoden hos Glintster, men den får jeg igjen.

8127158[/snapback]

Jeg har mista ei jakke i fylla en gang. Da var jeg 15 og drakk for første gang.

Lenke til kommentar

8127152[/snapback]

Neida, den mistet han jo. Det verste som skjedde med meg var at jeg glemte iPoden hos Glintster, men den får jeg igjen.

8127158[/snapback]

8127176[/snapback]

Jeg har mistet en jakke en gang. Jeg var 19 og drakk for første gang. ^^

Lenke til kommentar

8127152[/snapback]

8127158[/snapback]

8127176[/snapback]

Jeg har mistet en jakke en gang. Jeg var 19 og drakk for første gang. ^^

8127180[/snapback]

Min ble faktisk stjålet, med mobilen i lomma. En kompis fant igjen mobilen. Jakka har jeg ikke sett siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...