Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
多言語対応サーチエンジンの日本版。ウェブ、イメージおよびニュース検索、掲示板 ?

Dere er enig?

8126268[/snapback]

Jepp

Faen til klaging, tror jeg gir opp, nå snakker hu utrolig nok om å ta sitt eget liv XD, sier at jeg skal sove nå, så slipper jeg den masinga.

** Jeg er faenmeg en poet, skrev masse piss om at livet umulig kan være verdiløst for hu når hu kan sitte oppe å klage i over en time over hvor sinnsykt hardt livet er, breia ut i det vide og brede om å være konstruktiv, og at hu ikke kom noen vei med en selvtillit lik null.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Jeg er trøtt som faen, jeg vil sove, men ikke en jævla muskel i kroppen min vil bevege seg ut av denne stolen.. Rar følelse.

Jeg har sommerfølelse, sitter og hører på The Rasmus sent på natta, og jeg har det for meg at jeg ikke skal på jobb de neste 2 månedene. Wtf.. Jeg vil ha sommerferie for helvette!

Edit: Jeg er alene i SO? WTF. *danse naken rundt*

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Nå spør hu faktisk om vi kan møtes :!: Hvordan i helvete skal jeg kunne ro meg unna uten å være rasshøl? Kan faenmeg ødelegge livet hennes om hu ikke ljuger som faen.

8126227[/snapback]

Blokk henne på msn. Som du sier selv hun bor langt nord, blokk og slett. Da er du ferdig med saken. Om hu finner andre måter å kontekte deg, bare si du har sluttet å være så mye på msn. :wee:

Bah. Prøvde å sove. Føler meg helt jævlig. Så mye alkohol som gikk ned uten problemer, så drikker jeg kaffe mot slutten og blir kvalm.

8126441[/snapback]

Ifølge boka til Aidskaka burde man ikke drikke kaffe etter fylla. Det gjør ting bare værre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...