Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Yey, bundy har snuff.

*ordne noen feeite striper*

8126137[/snapback]

Husk, Bundy. Nå kunne du vært hos hu gamledama de og hatt det fett! I stedet sitter du foran skjermen din og kjeder deg ...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hadde ikke blitt noe sengekos, så det er ikke vits.

Ohh yea, nikotin rus :)

8126148[/snapback]

Ikke vær for sikker på det :p, men uansett er det meste bedre enn å sitte foran den jævla skjermen!

Lenke til kommentar
Ikke vær for sikker på det :p, men uansett er det meste bedre enn å sitte foran den jævla skjermen!

8126154[/snapback]

Er for jævlig lat, tid for litt alenetid uansett. Hadde besøk i 2 døgn også var jeg på besøk i hele dag. Er litt lei.

np: Gnarkill - Arab Dance Party! "Gnarkill"

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

xxx sier : skulle ønska du hadd bodd nermere for da hadd du faktisk kunna hjelpi meg.

Som om det hadde skjedd :p Ikke det at jeg er slem osv, men hater at folk skal klage over alt mulig!

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Gratulerer med dagen Osama Bin Laden.

Håper du lever i 50 år til.

8126174[/snapback]

Du var 2 timer og 58 minutter for seint ute :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Faen! Har en bokomtale på nynorsk som skal være ferdig til mandag.. også husker jeg ikke boka!

8126181[/snapback]

Bokomtaler på nettet er en fin ting, får med deg det meste der.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Bah, nå spør hu jenta om hvor jeg bor osv. Kan faenmeg lukte den jævla desperasjonen så jæævlig langt!

*Nå skreiv hu faktisk at jeg skulle ha kommet opp til trøndelag og hjulpet hu, DREAM ON!

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Nå spør hu faktisk om vi kan møtes :!: Hvordan i helvete skal jeg kunne ro meg unna uten å være rasshøl? Kan faenmeg ødelegge livet hennes om hu ikke ljuger som faen.

Lenke til kommentar

-Luffe, du kommer ikke til å ødelegge livet hennes. Du kan jo bare blasse ut med masse, ja, hadde vært koselig i møtes, blabla. Kommer aldri til å skje uansett.

Edit; Mo i Rana er i Nordland, ikke Trønderlag...

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
-Luffe, du kommer ikke til å ødelegge livet hennes. Du kan jo bare blasse ut med masse, ja, hadde vært koselig i møtes, blabla. Kommer aldri til å skje uansett.

8126246[/snapback]

Fortalte hu nå at det ikke er rart at folk ikke liker hu når hu holder på med den klaginga. Funker sinnsykt dårlig å få folk til å synes at du er interessant når du bare snakker om dine egne problemer og ikke fører konstruktive samtaler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...