Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte noe om å kutte i eh de edle delene også.

8123904[/snapback]

Finnes det ikke en video av en kar som fjernet manndommen sin med en øks? :(

Vel da er du hvertfall emo.

8123920[/snapback]

Stemmer det. Jeg ble lurt til å se på den (nyskjerrig vet du). Uff trodde jeg skulle kaste opp. En dame dro sine edle deler utover med kroker. Dette så jeg ikke selv,men den ekle fetteren min fortalte det (Ville ikke høre det). Var det noe mer dere ville vite :) ?...

Lenke til kommentar
Stemmer det. Jeg ble lurt til å se på den (nyskjerrig vet du). Uff trodde jeg skulle kaste opp. En dame dro sine edle deler utover med kroker. Dette så jeg ikke selv,men den ekle fetteren min fortalte det (Ville ikke høre det). Var det noe mer dere ville vite  :) ?...

8123942[/snapback]

Nja tror å fjerne tissen er mer permanent og ekkelt en krokstuntet. Huff for mange syke mennesker som har tilgang til internett. :ermm:

Endret av Uchiha Itachi
Lenke til kommentar

"Angelina Jolie said recently in an interview that when she was a teenager she had sex (I am assuming it was with a guy) and during the sex they ended up pulling out knives and attacking each other with them.

"I got knives out and had a night where we attacked each other ... it felt so primitive and it felt so honest ... and then I had to deal with, you know, not telling my mother, hiding things, wearing gauze bandages to high school," she said.

I think she is one of the sexiest women in Hollywood to today and she has been for years but she scares me sexually. "

http://www.8bm.com/diatribes/volume02/007/143.htm

Dette har hun sagt i flere tilfeller når hun pratet om hvor fantastisk og "soul fulfilling" hennes ekteskap med Billy Bob var og. Hun er kjent som veldig skremmende seksuellt sett blant eks-menn.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...