Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrLeftfield: :DDDDDD Forbanna tulling.  :love:

8123378[/snapback]

xD Overtrøttshumor. Jeg har sitti med Database øvinger siden kl14. OOOH YEAH! Touch my body, can u feel my body *sleike nippeln sin*

edit: det er så evig rart syns jeg. Når du har jobbet intenst med noe i mange timer, så får hjernen en rar tilstand som om du skulle være full og fnisete elns.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
MrLeftfield: Åh..stakkars. Kjedelig sånt. Kan du ikke ta kvelden snart? Eller har du gjort det nettopp?

Dragonheart: Neppe. Hvorfor har du sånn Bundy-lignende avatar?

8123412[/snapback]

Neh, skal være ferdig med 2 oppgave sets til ;) God tid. 2timer pr set = 4timer totalt. Er vel ferdig til 00:00'ish tenker jeg. Og i morgen skal jeg prøve å kode uten å se på eksempler for å sørge for at det sitter. Null stress. Det er bare å jobbe strukturert, steg for steg, og det ordner seg.

Btw, Dragonheart er sikkert hu dama som Bundy pleier å "røyke" med...

Lenke til kommentar

MrLeftfield: Huff. Fint at du er så flittig da. Jeg har nevnt dette en million ganger tidligere, men jeg har to eksamener neste uke (blant annet psykologi, som sikkert blir den mest vanskelige eksamenen for meg). Jeg har også prøvd å lese, men har vært lat i det siste. Istedet for å lese som besatt har jeg vært ute med kompiser, på bar o.l. Jaja, bra jeg leste mer effektivt før denne uka.

Selv leser jeg vanligvis fra 13:00 -> 20:00 (med matpause innimellom). Du går vel på høyskole eller lignende så du har sikkert mer arbeid å gjøre. Den tid, den sorg.

Stå på!

Tror jeg skal spille litt WoW!

Lenke til kommentar
MrLeftfield: Huff. Fint at du er så flittig da. Jeg har nevnt dette en million ganger tidligere, men jeg har to eksamener neste uke (blant annet psykologi, som sikkert blir den mest vanskelige eksamenen for meg). Jeg har også prøvd å lese, men har vært lat i det siste. Istedet for å lese som besatt har jeg vært ute med kompiser, på bar o.l. Jaja, bra jeg leste mer effektivt før denne uka.

Selv leser jeg vanligvis fra 13:00 -> 20:00 (med matpause innimellom). Du går vel på høyskole eller lignende så du har sikkert mer arbeid å gjøre.  Den tid, den sorg.

Stå på!

Tror jeg skal spille litt WoW!

8123457[/snapback]

touchè. Min account er frozen med vilje :(:cry:

Ja, går på en IT høyskole. Arbeidsmengde er 2x enn det man får på VGS, føler jeg. Men det ordner seg. Stresser man, får man hvertfall ikke til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...