Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat nå er det Best Of... Tok bare det jeg.. har noen andre å, men her er det en del bra så why not?  :p

8122598[/snapback]

Hot Rats og Sheik Yerbouti er to album som kan bringe ethvert best of-forsøk til skam :)

Bongo Fury (Split med Captain Beefheart) er ikke langt under

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Sykkelen min ble stjålet i dag, skulle en kort tur på REMA 1000 i Ås og da jeg kom tilbake var bare låsen igjen... Ikke brutt opp eller noenting, rett og slett dirket opp på 10 minutter. Kosta meg 2800 kroner, og en del slit med aviser i sommer... Forsikringen dekker kun 2000 kroner, så da kjøper jeg ikke en ny skykkel, men repearer en gammel for 1000 kroner, og beholder 1000 til andre ting...

Hva slags samfunn er det vi lever i?

Lenke til kommentar
Sykkelen min ble stjålet i dag, skulle en kort tur på REMA 1000 i Ås og da jeg kom tilbake var bare låsen igjen... Ikke brutt opp eller noenting, rett og slett dirket opp på 10 minutter. Kosta meg 2800 kroner, og en del slit med aviser i sommer... Forsikringen dekker kun 2000 kroner, så da kjøper jeg ikke en ny skykkel, men repearer en gammel for 1000 kroner, og beholder 1000 til andre ting...

8122718[/snapback]

hvor sykkel er et livsviktig fremkomstmiddel :p

Lenke til kommentar

8122718[/snapback]

Får kjøpt bra sykler på sånn greie der politiet selger stjålete sykler og andre ting (husker ikke hva det heter nå). Mange veldig bra sykler til en billig penge.

8122754[/snapback]

Takk, du er min heltinne! Skal få det unnagjort så snart forsikringen kommer...

@LasH: Den kost 2800 under salg, med ekstra deler som jeg kjøpte inn etterhvert... Verdt ca 4000...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Ja, Serbia... Hvorfor?

Hvor finner jeg en sånn sykkelgreie? Politisaken, mener jeg...

8122810[/snapback]

Nei, bare lurte. Er selv fra bosnia, så bare så hva du het til etternavn i profilen (Msn adressa) Og jah, lurte bare :D

Er ikke sikker, men pappa snakka om en i Oslo denne uka. Tror du kan bare søke på nett, eller se i avisa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...