b-real Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Denne diskusjonen ER nyttesløs folkens. Folk liker forskjellig musikk og slik kommer det alltid til å være. Du vil aldri klare å snu meningene til Frichassé MrLeftfield. Fyren har bestemt seg for at alle som liker techno er idioter (eller noe tilsvarende) og det sier nok mere om han så bare gi opp..det nytter ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ingen som hører på oss uansett, Kittycat. La ungene banke på hverandre til de blir trøtte. Vær glad dere får velge musikktype dere vil like, ikke blir fostret opp på "100 Bible Songs for Kids" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tror egentlig denne diskusjonen er nytteløs.. 8122083[/snapback] tror jeg og. Men jeg gir meg ikke før han innser at han er skråsikker på nesten alt han sier. 8122091[/snapback] Da må du nok holde på en stund. Har ikke lyst på litt kakao da? Skal lage meg litt etterpå . Får prøve å unnegå å brenne den stakkars tunga mi. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 *tafsepå* How ya dooin? 8122034[/snapback] Jeg lever da. Hva med deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Kan dere ta det på PM i det minste? Eller rett og slett ta en fistfight bak kirka ved Midnatt. Western Style. Det er komplett uinteressant for oss andre om du "pwner" frichasse eller omvendt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg lever da. Hva med deg?8122118[/snapback] Jo, jeg lever jeg også tror jegKan dere ta det på PM i det minste? Eller rett og slett ta en fistfight bak kirka ved Midnatt. Western Style. Det er komplett uinteressant for oss andre om du "pwner" frichasse eller omvendt.8122120[/snapback] Jeg syns faktisk det er litt artig å se for ene siden blir så eid og han ser det ikke selv Edit: Men ja, skal dere rive kjeft om hvem som har rett/galt så ta det på en PM elns eller beveg dere over til musikk-kategorien, Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor John AcquavivaBlake Baxter Mike Clark Carl Craig Jay Denham Drexciya Mike Banks Richie Hawtin Robert Hood Kenny Larkin Jeff Mills Terrence Parker Alan Oldham James Pennington Stacey Pullen Eon Ricardo Villalobos 8122099[/snapback] Jeff Mills Ikke rart du syns techno er dritt. edit: B-real: Roger that. Endret 10. mars 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vi kan diskutere Ed Gein. Var en nasty type det. Lenke til kommentar
Anira Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Artig diskusjon. Er omtrent like gøy som å høre en kristen og en ateist diskutere religion. Såh, noen som nevnte kakao? Nå fikk jeg også lyst på. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeff Mills Ikke rart du syns techno er dritt. edit: B-real: Roger that. 8122144[/snapback] Nei, jeg bare kopierte en liste fra wikipedia. Jeg har bare hørt techno som folk jeg kjenner har hørt på. Jeg vet ikke hva disse artistene heter, eller om de er "respekterte" i technomiljøet. Alt jeg vet er at jeg ikke liker de, og at det er det jeg forbinder med techno. Derfor har jeg den meningen om det, og jeg tror heller ikke at jeg kommer til å like din techno. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Artig diskusjon. Er omtrent like gøy som å høre en kristen og en ateist diskutere religion. Såh, noen som nevnte kakao? Nå fikk jeg også lyst på. 8122173[/snapback] Ja,du kan få av meg . Når jeg hører ordet "kristen" vil jeg bare kaste meg ut i en diskusjon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Artig diskusjon. Er omtrent like gøy som å høre en kristen og en ateist diskutere religion. Såh, noen som nevnte kakao? Nå fikk jeg også lyst på. 8122173[/snapback] Der går det faktisk an å ha en konkret diskusjon om i motsetning til musikk Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du er så figurativ, Demille. 8122021[/snapback] I know. en gigantisk asteroide er på vei mot jorden. Den vil treffe jorden den 13. april 2036. Omgomg! Jeg må leve livet mens jeg kan! Lenke til kommentar
Anira Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Artig diskusjon. Er omtrent like gøy som å høre en kristen og en ateist diskutere religion. Såh, noen som nevnte kakao? Nå fikk jeg også lyst på. 8122173[/snapback] Der går det faktisk an å ha en konkret diskusjon om i motsetning til musikk 8122218[/snapback] Nja, jo, det kommer vel helt an på hvem du snakker med. Klarer man å få igang en skikkelig diskusjon kan det være spennende å høre hvorfor en person mener det og det. Men ender man opp med en "dette mener jeg, OG SÅNN ER DET, jeg nekter å i det hele tatt høre hva du mener, FOR DET ER FEIL"-person, så kan det enten bli en uhyre latterlig situasjon, eller en der man bare vil banke hodet i veggen :!: Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg prøver å gå på vg.no, men jeg blir redirected til imageshack. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) da var man inne... etter en god tur i ski bakken... så var det på pcen... alle de som var på hw treffet og ikke vill bli lakt ut med bilde må sende pm (evt. msn) til meg Endret 10. mars 2007 av Skrollan Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Dakar Frichassé. Du får se på dette da The nasty dude "Mammary vest" Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 da var man inne... etter en god tur i ski bakken... så var det på pcen... alle de som var på hw treffet og ikke vill bli lakt ut med bilde må sende pm (evt. msn) til meg 8122280[/snapback] Ikke legg ut de av meg der jeg har latterkrampe. Eller ser bare generelt dum ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nja, jo, det kommer vel helt an på hvem du snakker med. Klarer man å få igang en skikkelig diskusjon kan det være spennende å høre hvorfor en person mener det og det. Men ender man opp med en "dette mener jeg, OG SÅNN ER DET, jeg nekter å i det hele tatt høre hva du mener, FOR DET ER FEIL"-person, så kan det enten bli en uhyre latterlig situasjon, eller en der man bare vil banke hodet i veggen :!:8122251[/snapback] Selvsagt, det kommer da an på om personen man snakker med i det hele tatt kan diskutere og ikke blir bare blir sittende fast på argumenter som "det bare er slik!" Jeg prøver å gå på vg.no, men jeg blir redirected til imageshack. 8122263[/snapback] Er straffen din fordi du ikke liker techno Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Er straffen din fordi du ikke liker techno 8122296[/snapback] Straffen min for det er konstant tortur når jeg er på skolen i form av mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg