Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Gjør da vel for faen ingen ting om de blir forbanna. Hvis de på død og liv skal høre på musikk så ber du de ta med seg et headsett ellers så kan be de pent å hyggelig om å reise til helvette :)

8121867[/snapback]

Ja jeg gir blankt faen i om de blir sure på meg eller ei, bare jeg slepper å høre på musikk jeg hater. ( og ja jeg veit at hat er sånn et sterkt ord :p xD )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig mye av den technoen som lages er opplagt dårlig musikk. Men så har du den lille prosentandelen av techno som ikke er laget for fjortiss-ungene. Den lille delen som til tider er utrolig bra laget og artig å høre på. Man skal selvfølgelig ikke dra all techno over en kam, men det meste er jo dårlig.

Lenke til kommentar
Serri, hvis du vil at jeg skal få advarsler/utestengelse pga personangrep,trakassering eller mobbing, gi faen i det der NÅ.

Takk.

8121939[/snapback]

Jeg sier jo bare sannheten. Enda en sannhet er at nesten ingen som hører på techno er ordentlige folk.

Lenke til kommentar
Veldig mye av den technoen som lages er opplagt dårlig musikk. Men så har du den lille prosentandelen av techno som ikke er laget for fjortiss-ungene. Den lille delen som til tider er utrolig bra laget og artig å høre på. Man skal selvfølgelig ikke dra all techno over en kam, men det meste er jo dårlig.

8121949[/snapback]

På samme måte som nesten alt av den norske musikken er fantastisk dårlig. Alle sjangre har endesløst med idioter i rekkene.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Norsk musikk er vel ikke dårlig! Jokke, DumDum Boys, Raga Rockers, Popium, Pogo Pops, Madrugada, deLillos, CC Cowboys osv...

Lenke til kommentar

Såklart finnes det idioter og dårlige musikere innenfor alle sjangre, det er ingen som prøver å si noe annet. Men jeg mener og tror at andelen av dårlige techno er større enn andelen av annen musikk innenfor de bestemte sjangrene. En grunn til dette kan være at platebransjen pusjer dårlig techno som aldri før til unger og 14-tisser uten smak for god musikk.

Lenke til kommentar
Norsk musikk er vel ikke dårlig! Jokke, DumDum Boys, Raga Rockers, Popium, Pogo Pops, Madrugada, deLillos, CC Cowboys osv...

8121979[/snapback]

ja der har du noen som du synes er bra, men hvor mange andre norske artister synes du er latterlige? regner med at det er noen? Det finnes ingen sjangre som er blottet for håpløse artister.

Smaken er uansett subjektiv og derfor blir det bare latterlig å si at noen som hører på en type musikk er idioter.

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Serri, hvis du vil at jeg skal få advarsler/utestengelse pga personangrep,trakassering eller mobbing, gi faen i det der NÅ.

Takk.

8121939[/snapback]

Jeg sier jo bare sannheten. Enda en sannhet er at nesten ingen som hører på techno er ordentlige folk.

8121958[/snapback]

Ok advarselregn inc.

Du veit ikke hva techno er. Hvorfor? Fordi du er en av de køddene som lærer seg å påstå noe om noe de har NULL kjennskap til. Og fortsetter til folk blir røde i trynet av sinne. Jeg liker techno. Jeg liker stort sett all musikk. Og jeg blir FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYFORBANNA når noen kaller techno for drittmusikk. Du aner seriøst ikke hva god techno er. God techno hører du ikke på mobilene til fjortissene, eller P4, eller hva enn nå den hipeste radio stasjonen er. God techno musikk holder seg til festivaler for elektronisk musikk, global DJs og undergrunns klubber. Du er sikkert en av dem som hører støtt og stadig "hard dance" og kaller det for techno. Skulle gjerne ha trodd at du er 60 og er totalt uvillig til å lære seg forskjell innen musikksjangre (og for guds skyld, mener jeg ikke kun elektronisk nå).

For det andre, sannhet er relativ. Det er DIN sannhet du beskriver, MIN sannhet er at folk hører elektronisk musikk, AUTOMATISK antar at det er techno, og slakter alle folk som hører på techno (ja, sjangeren ja) og strør grov veisalt i sårene på dem fordi de vil ha RETT. (i.win.button *push**push**push*)

Gjør nå for faen litt research før du slakter en musikk sjanger. Og jeg ser ikke på deg som et intellektuelt menneske før du er ferdig.

Go to your room.

Lenke til kommentar

8121949[/snapback]

På samme måte som nesten alt av den norske musikken er fantastisk dårlig. Alle sjangre har endesløst med idioter i rekkene.

8121966[/snapback]

Innen metal er eliten fra Norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...