Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Så det er en trend blant unge folk å spille musikk høyt via høyttalere på telefonene sine? :lol:

8121827[/snapback]

Virker sånn ja :\

De tenker ikke på andre som ikke liker den type musikk.

De blir jo bare forbanna om man spør om de kan dempe musikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det er en trend blant unge folk å spille musikk høyt via høyttalere på telefonene sine? :lol:

8121827[/snapback]

Ja, dessverre.

Gjerne stygg techno.

8121830[/snapback]

Jeg vil føre inn restriksjoner på meg selv for å ikke kalle deg idiot, men det de "unge folka" spiller på mobilene sine er alt annet enn techno.

Lenke til kommentar

Det er riktig,B-real. Hver gang de går forbi i gangen har de på så høy musikk de kan. Helst Fergilicous eller en annen topp20-sang. Men med engang de er rundt hjørnet skrur de av musikken. Noe sier meg at de gjør dette for å imponere :hrm:

Lenke til kommentar
Virker sånn ja :\

De tenker ikke på andre som ikke liker den type musikk.

De blir jo bare forbanna om man spør om de kan dempe musikken

.

8121833[/snapback]

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Gjør da vel for faen ingen ting om de blir forbanna. Hvis de på død og liv skal høre på musikk så ber du de ta med seg et headsett ellers så kan be de pent å hyggelig om å reise til helvette :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

8121827[/snapback]

Det værste er de jævla "gængsterne" som tror de er drittgærne og står og digger i gangen på skolen. Hadde jeg driti i om jeg fikk bråk hadde jeg bedt dem skru av og fortalt dem hvor sinnsykt dårlig den dunkemusikken de hører på er!

Lenke til kommentar
Det er riktig,B-real. Hver gang de går forbi i gangen har de på så høy musikk de kan. Helst Fergilicous eller en annen topp20-sang. Men med engang de er rundt hjørnet skrur de av musikken. Noe sier meg at de gjør dette for å imponere  :hrm:

8121856[/snapback]

Ta det som et komplement da, de spiller musikk fordi at de vil at du skal legge merke til de ;)
Lenke til kommentar
Det værste er de jævla "gængsterne" som tror de er drittgærne og står og digger i gangen på skolen. Hadde jeg driti i om jeg fikk bråk hadde jeg bedt dem skru av og fortalt dem hvor sinnsykt dårlig den dunkemusikken de hører på er!

8121873[/snapback]

Wannabe gangsters ftw!

"Pass deg din kødd, ellers så får du bank med jernrøret mitt!" :!:

Lenke til kommentar
Jeg vil føre inn restriksjoner på meg selv for å ikke kalle deg idiot, men det de "unge folka" spiller på mobilene sine er alt annet enn techno.

8121845[/snapback]

Jeg vet ikke hva du vil kalle Cascada. Jeg vet ikke. =/

8121860[/snapback]

så slutt å kalle all drittmusikk for techno. Jeg blir provosert og jævlig forbanna.

Kan ikke alle gi nå faen i å kalle andre sin musikk for dritt?

Lenke til kommentar
Yakes! Har fått jobb som ringevikar i kassen på Meny! En ringevikar/vakt er en slik de ringer når noen er syke og de trenger vikarer. Endelig fått meg jobb.

8121912[/snapback]

Gratulerer :)
så slutt å kalle all drittmusikk for techno. Jeg blir provosert og jævlig forbanna.

8121916[/snapback]

Men men...det er jo techno jo! :whistle:
Lenke til kommentar

Litt kjipt at du må basere livet ditt på å kanskje være tilgjengelig hvis noen blir syk, da :p Du får stikke innom jobben et par ganger i uka og spørre om noen er i ferd med å bli sjuke, så du kan planlegge litt, hehe.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

8121916[/snapback]

Jeg kaller ikke all drittmusikk for techno, jeg kaller all techno for drittmusikk.

8121922[/snapback]

Serri, hvis du vil at jeg skal få advarsler/utestengelse pga personangrep,trakassering eller mobbing, fortsetter du.

Eller så kan du gi faen i det der NÅ.

Takk.

edit: logikk er en fin bil.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...