SkyMarshall Arts Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg hater alle som ikke liker musikksmaken min! :!:not... Men hva er et musikk instrument? Noe til å lage musikk med, right? La oss snakke litt om blues Til å begynne med spilte de på alt fra vaskebrett til kaseroller. Når denne musikken ble så populær og "akseptert" hvorfor kan ikke techno/trance osv aksepteres? Vil vel si at et vaskebrett er da like mye et instrument som en pc. 8121552[/snapback] De legger sjela i musikken, viker ikke som de som lager trance og techno gjør det akkurat.. 8121562[/snapback] Haha? Må du gi deg litt her ... å dra hele sjangeren digital musikk under en kam er bare teit. Selvom de ikke sitter å hamrer på et trommesett og plinkrer på en gitar, så betyr ikke det at de er uten musikalske kunnskaper og lager sjelløs musikk. Vil da påstå at det er myyyyye DRITT ute å går i de andre sjangerene. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Snart blir det mat å få, indrefilet av svin og potetmos. :o 8121599[/snapback] Også ødelegge det med potetmos da gitt Du må enten ha bakt potet eller pommes frites Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tror jeg bare skal si dette: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 De legger sjela i musikken, viker ikke som de som lager trance og techno gjør det akkurat.. 8121562[/snapback] Finnes da folk som lager trance som legger sjela si i det 8121636[/snapback] Mulig det, men utifra sånn jeg har oppfatta det er det ikke det På meg viker det som de spyr ut låter etter låter som her helt like hverandre. Remix av remix av remix f.eks. Men jeg skal ikke kritisere, dere kan høre på akkurat hva dere vil for min del, så kenge jeg får høre på mitt uten å få masse fordommer kasta i trynet Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 SnittLeif: Awww....*gi mat til* 8121647[/snapback] *smatt smatt* takk Nå liker jeg deg igjen Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Haha? Må du gi deg litt her ... å dra hele sjangeren digital musikk under en kam er bare teit. Selvom de ikke sitter å hamrer på et trommesett og plinkrer på en gitar, så betyr ikke det at de er uten musikalske kunnskaper og lager sjelløs musikk. Vil da påstå at det er myyyyye DRITT ute å går i de andre sjangerene. 8121650[/snapback] Dro ikke all digital musikk under en kam, liker både en del elektronika, industrial og ammbient jeg. Endret 10. mars 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 SnittLeif: Se der. Da er vi begge fornøyde. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Skal kanskje kjøpe meg den her Endret 10. mars 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Haha? Må du gi deg litt her ... å dra hele sjangeren digital musikk under en kam er bare teit. Selvom de ikke sitter å hamrer på et trommesett og plinkrer på en gitar, så betyr ikke det at de er uten musikalske kunnskaper og lager sjelløs musikk. Vil da påstå at det er myyyyye DRITT ute å går i de andre sjangerene. 8121650[/snapback] Dro ikke all digital musikk under en kam, liker både en del elektronika, industrial og ammbient jeg. 8121676[/snapback] Det er laget på nøyaktig samme måte med nøyaktig samme redskaper, bare en annen særere sjanger. Krever ikke noe mer av artisten, bare en annen fantasi. Det er bare teit å ha den diskusjonen her egentlig - for fysiske instrumenter er ikke noe vanskeligere å lage musikk på. Er bare fantasien som er bremsen .. og det er nedturer i alle sjangere på den fronten. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er laget på nøyaktig samme måte med nøyaktig samme redskaper, bare en annen særere sjanger. Krever ikke noe mer av artisten, bare en annen fantasi. Det er bare teit å ha den diskusjonen her egentlig - for fysiske instrumenter er ikke noe vanskeligere å lage musikk på. Er bare fantasien som er bremsen .. og det er nedturer i alle sjangere på den fronten. 8121691[/snapback] Det er lettere å bli god i ett dataprogram enn å bli god på gitar. Men kan droppe detta, vi kommer aldri til å bli enige uansett Men jeg respekterer det andre hører på Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er laget på nøyaktig samme måte med nøyaktig samme redskaper, bare en annen særere sjanger. Krever ikke noe mer av artisten, bare en annen fantasi. Det er bare teit å ha den diskusjonen her egentlig - for fysiske instrumenter er ikke noe vanskeligere å lage musikk på. Er bare fantasien som er bremsen .. og det er nedturer i alle sjangere på den fronten. 8121691[/snapback] Det er lettere å bli god i ett dataprogram enn å bli god på gitar. Men kan droppe detta, vi kommer aldri til å bli enige uansett Men jeg respekterer det andre hører på 8121704[/snapback] Feil, det er lettere å skjønne et dataprogram enn å spille gitar. Å bli god er en helt annen sak. Jeg kan begge deler, og er midt på treet på begge deler. Men ja, musikksmaken min er bra allsidig - og enig i at vi aldri blir enig Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Mulig det, men utifra sånn jeg har oppfatta det er det ikke det På meg viker det som de spyr ut låter etter låter som her helt like hverandre. Remix av remix av remix f.eks. Men jeg skal ikke kritisere, dere kan høre på akkurat hva dere vil for min del, så kenge jeg får høre på mitt uten å få masse fordommer kasta i trynet 8121663[/snapback] det du snakker om her er Topp20. Desverre eneste du har tilgang til, ser ut som. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Mulig det, men utifra sånn jeg har oppfatta det er det ikke det På meg viker det som de spyr ut låter etter låter som her helt like hverandre. Remix av remix av remix f.eks. Men jeg skal ikke kritisere, dere kan høre på akkurat hva dere vil for min del, så kenge jeg får høre på mitt uten å få masse fordommer kasta i trynet 8121663[/snapback] det du snakker om her er Topp20. Desverre eneste du har tilgang til, ser ut som. 8121713[/snapback] Topp20 er noe jeg hater, makan til fiksa opplegg skal du leite lenge etter. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/10/494564.html Bushern goes jammin! :-D Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/10/494564.html Bushern goes jammin! :-D 8121730[/snapback] han eide ikke rytmesans desverre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/10/494564.html Bushern goes jammin! :-D 8121730[/snapback] haha når hu ene dama der dansa så sto bare resten rundt som stokker Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg må nok ta bussen på mandag. Jeg hater å ta den bussen . Den er alltid stappa full med unger og deres "kule" mobiler. Ser det for meg. Mens jeg prøver å konsentrere meg om realismen(eller en annen prøve) trenger heliumstemmene seg inn i hodet mitt. Jeg driter i hva folk hører på..så lenge jeg ikke må sitte og høre på det samme (ja vi snakker om topp20). Alle på skolen min tror de er kule når de går i gangen med topp20-musikk. Kunne ønske de bare kunne bruke headset. Men meningen bak dette er jo at vi SKAL høre. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/10/494564.html Bushern goes jammin! :-D 8121730[/snapback] han eide ikke rytmesans desverre 8121756[/snapback] BWAHAHA..... Ser for meg Stoltenberg og kanskje Valla. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg må nok ta bussen på mandag. Jeg hater å ta den bussen . Den er alltid stappa full med unger og deres "kule" mobiler. Ser det for meg. Mens jeg prøver å konsentrere meg om realismen(eller en annen prøve) trenger heliumstemmene seg inn i hodet mitt. Jeg driter i hva folk hører på..så lenge jeg ikke må sitte og høre på det samme (ja vi snakker om topp20). Alle på skolen min tror de er kule når de går i gangen med topp20-musikk. Kunne ønske de bare kunne bruke headset. Men meningen bak dette er jo at vi SKAL høre.8121812[/snapback] Så det er en trend blant unge folk å spille musikk høyt via høyttalere på telefonene sine? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Så det er en trend blant unge folk å spille musikk høyt via høyttalere på telefonene sine? 8121827[/snapback] Ja, dessverre. Gjerne stygg techno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg