Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper at du drar for å voldta jenter høy på ecstacy og hasj, og ikke for musikken. Jeg har ingen respekt for noen som drar dit uten å være ut etter å voldta.

8120742[/snapback]

hahaerm.gif

Det gjorde dagen min, takk steffy :D

Nå drar jeg. Snakkes på søndag kveld.

8121016[/snapback]

God tur.
Lenke til kommentar
Tja, hvis du er så stygg at du MÅ voldta for å få deg litt på knaggen, da.

8121455[/snapback]

Da er du stygg da, for det er utrolig mye billig slim-biff ute å går! :dontgetit:

8121462[/snapback]

du har respekt for kvinner, ser jeg. "Slim-biff" du liksom.

8121468[/snapback]

Jeg har respekt for kvinner, men ikke de som er billigere en en pose på Rimi.

Lenke til kommentar

Jeg har respekt for kvinner, men ikke de som er billigere en en pose på Rimi.

8121475[/snapback]

hva er egentlig verst? de som er billige eller de som benytter seg av dem? :p

8121480[/snapback]

Ikke veit jeg, enten blir en del jenter brukt, ellers er de bare stokk stein dumme.

Håper ikke det er så mange som er så dumme som jeg tror, for da må det skje no...

Og for å si det sånn så hater jeg gutter som utnytter jenter..

Lenke til kommentar

Jeg hater alle som ikke liker musikksmaken min! :!:

not...

Men hva er et musikk instrument? Noe til å lage musikk med, right? La oss snakke litt om blues :) Til å begynne med spilte de på alt fra vaskebrett til kaseroller. Når denne musikken ble så populær og "akseptert" hvorfor kan ikke techno/trance osv aksepteres? Vil vel si at et vaskebrett er da like mye et instrument som en pc.

Lenke til kommentar

not...

Men hva er et musikk instrument? Noe til å lage musikk med, right? La oss snakke litt om blues :) Til å begynne med spilte de på alt fra vaskebrett til kaseroller. Når denne musikken ble så populær og "akseptert" hvorfor kan ikke techno/trance osv aksepteres? Vil vel si at et vaskebrett er da like mye et instrument som en pc.

8121552[/snapback]

De legger sjela i musikken, viker ikke som de som lager trance og techno gjør det akkurat..

Lenke til kommentar

not...

8121552[/snapback]

De legger sjela i musikken, viker ikke som de som lager trance og techno gjør det akkurat..

8121562[/snapback]

Da har du null peiling på trance/techno (to HELT forskjellige stilarter). Selvom jeg har aldri opptredt "offentlig", har jeg snurra en del techno hjemme og på par fester hos kompisen. Det finnes en del dårlige techno låter må jeg si, men så finnes låter som gir meg frysninger. En god gammel klassikker er DK - Murder was the bass. Den er litt/var kommers innen techno scenen, men faen hvor nice den var. Lagde masse liv på gulvet når den kom ut... DJ og produser som Carl Cox legger mer enn sjel i sine produksjoner /sets. Tro meg.

edit: leifs

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...