Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det nytter ikke å si at noen andres musikksmak er "feil", det er det mest individuelle som fins. Man følger sitt eget hjerte og liker det man selv liker. Om noen andre måtte mene det er feil og dårlig smak, er sannsynligvis like interessant som å se maling tørke.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det nytter ikke å si at noen andres musikksmak er "feil", det er det mest individuelle som fins.

8121058[/snapback]

Helt riktig Bitex! Man burde uansett ikke dømme andre fordi de liker noe annet. "Eh liker du blå? Taper! Rødt eier". Og jeg er glad ikke alle har lik smak som meg.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
LOL skal du stille spørsmål ved en piano? "Plzman", digital piano = analog piano. Skal du si nå at en CD ikke er musikkmedium fordi den er digital og ikke analog som en tape?

Skal vi si nå at alt som er elektronisk "regnes ikke med" fordi det ikke er analogt? Tenk litt etter da, mann.

8120949[/snapback]

Error: Ironi ikke oppfattet :)

8120980[/snapback]

Jeg kan dra en Java kode her:

try{

LOL skal du stille spørsmål ved en piano? "Plzman", digital piano = analog piano. Skal du si nå at en CD ikke er musikkmedium fordi den er digital og ikke analog som en tape?

Skal vi si nå at alt som er elektronisk "regnes ikke med" fordi det ikke er analogt? Tenk litt etter da, mann.

8120949[/snapback]

}catch(Error: Ironi ikke oppfattet +Error)

System.out.println("Error: Ironi ikke oppfattet :) ");

}catch(Error2: forTrøtt +Error2)

System.out.println("Må ha mer kaffe, tenker jeg");

}

Da slipper man å få errors og få programmet til å kræsje ^^ Smart, hva?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...