Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Har dere noen ANELSE om hvor mye fantastiske babes som er der? Har sett videoer fra Sensation av og til...helt utrolig mye vakre damer i minimale klær.

Det er et gigantisk trance-party i Nederland. Noe ala Hyperstate var i Norge bare 10 ganger større.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har dere noen ANELSE om hvor mye fantastiske babes som er der? Har sett videoer fra Sensation av og til...helt utrolig mye vakre damer i minimale klær.

Det er et gigantisk trance-party i Nederland.

8120617[/snapback]

Da må det revurderes. :hmm:

Lenke til kommentar

Det er et gigantisk trance-party i Nederland.

8120617[/snapback]

Tja, vet ikke helt hva jeg synes om damer på ecstasy.

Lenke til kommentar
Jeg håper at du drar for å voldta jenter høy på ecstacy og hasj, og ikke for musikken. Jeg har ingen respekt for noen som drar dit uten å være ut etter å voldta.

8120742[/snapback]

...men trenger vi respekten din. :whistle:

Vel jeg tar turen ut en tur. Ha det fint Norges nerder.

Endret av Uchiha Itachi
Lenke til kommentar
Som en klok gutt fra dovre sa i går: "Musikk skal lages på instrumenter, ikke på data".

8120698[/snapback]

Også tenker du over hva "instrument" faktisk betyr og datamaskiner blir fort det.

Musikkinstrument betyr forresten "noe som avgir lyd som i en viss grad kan styres av en musiker"

Lenke til kommentar
Også tenker du over hva "instrument" faktisk betyr og datamaskiner blir fort det.

Musikkinstrument betyr forresten "noe som avgir lyd som i en viss grad kan styres av en musiker"

8120811[/snapback]

Ikke forsvar trance please. :no:

Lenke til kommentar

8120811[/snapback]

Per min definisjon er instrument noe som kan spilles på.

Pcer kan spilles på, men da er det bare CS, BF2 og sånt vi snakker om..

Jeg liker ingen som kaller trance og techno musikk.

edit: hoppsann, der liker jeg ikke deg

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...