Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit for meg, mushi begynner visst på mandag.

8119565[/snapback]

Ja så det... Prøver å få henne til å fokusere mer på det positive i stedet for det negative jeg da. Har laga en deal med hu og. Hu har lova meg å skrvie ned tre positive ting hver dag og ikke skrive noe negativt. Får håpe det hjelper. Er om å gjøre å skru fokuset vekk fra det negative og over på det positive
Lenke til kommentar
Ja så det... Prøver å få henne til å fokusere mer på det positive i stedet for det negative jeg da. Har laga en deal med hu og. Hu har lova meg å skrvie ned tre positive ting hver dag og ikke skrive noe negativt. Får håpe det hjelper. Er om å gjøre å skru fokuset vekk fra det negative og over på det positive

8119570[/snapback]

:)

Da kan vi begynne med hun.

Men i morgen skal jeg drikke meg drita midt på dagen, så det får bli på mandag.

Lenke til kommentar
Toche... Har bare meg selv å takke. Skal prøve å skjerpe meg heretter. Men må være lov å gå på tryne en gang i blandt. Er lenge sida nå

8119556[/snapback]

Selvsagt er det det mann. Vi tryner alle sammen, er eneste måten man lærer på. Det er en grunn til at unger som detter reiser seg opp og prøver å gå på nytt you know.
Lenke til kommentar
Toche... Har bare meg selv å takke. Skal prøve å skjerpe meg heretter. Men må være lov å gå på tryne en gang i blandt. Er lenge sida nå

8119556[/snapback]

Selvsagt er det det mann. Vi tryner alle sammen, er eneste måten man lærer på. Det er en grunn til at unger som detter reiser seg opp og prøver å gå på nytt you know.

8119582[/snapback]

Word! :yes:

Lenke til kommentar

8119582[/snapback]

Jeg lover på tro og ære å prøve å skjerpe meg. :)
Lenke til kommentar
Bundy: Du er en emo bitch, bare aksepter det. Striper og dikt er bare en fasade, embrace your inner emoplz.

8119299[/snapback]

Og det kommer fra deg? :D

8119308[/snapback]

Jeg går med striper hele tiden og hører på emomusikk, men jeg er kun emo i stil. Jeg er alt for arrogant, selvsikker og forbanna kul til å være emo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...