Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

men faen heller... åssen kunne jeg vite at jeg skulle møte på hu sånn helt tilfeldig? Desverre så kjenner hu meg ut og inn og vet akkurat hvordan hu skal få meg til å gjøre som hu vil. Vi bodde tross alt sammen i nesten 8 år...

8119505[/snapback]

Men det er jo akkurat det du ikke kan vite, derfor du burde passe på. Hadde jeg visst hva jeg kom til å gjøre hadde jo jeg også ravet rundt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det er jo akkurat det du ikke kan vite, derfor du burde passe på. Hadde jeg visst hva jeg kom til å gjøre hadde jo jeg også ravet rundt.

8119509[/snapback]

Jeg burde jo være voksen nok til å ta egne valg, men neida... Falt rett i fella jeg
Lenke til kommentar
Møtte på en eks. Som vet akkurat hvordan hu skal manipulere meg til det hu vil. Du kan gjette på hvordan det endte. Angrer litt for å si det sånn

Faen jeg angrer ass

8119469[/snapback]

Hva mener du? Du lå med henne?

8119516[/snapback]

De spilte ludo.

Relax! Take it eeeeeaaasyyyyy!

Lenke til kommentar
Hva mener du? Du lå med henne?

8119516[/snapback]

Kan vel si det sånn. IDIOTISK! Lot meg manipulere bare fordi jeg ikke var nykter/edru nok til å stå for det jeg mener. Ikke det, jeg er jo singel, men hadde overbevist meg selv om at det var et avslutta kapitel. Hu har såra meg altfor mange ganger fra før...
Lenke til kommentar
*snipp*

8119505[/snapback]

*trøstepå*

Ex'er vet hvordan de skal spille deg rundt lillefingeren. Har selv blitt lurt trill rundt. Det er bare slik og det er intet å gjøre med.

Se på det som en erfaring rikere, oki?

Gå å ta deg noe å spis, få i deg noe drikke og gå å legg deg. Blir ikke bedre av å sitte våken nå å angre på det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Kan vel si det sånn. IDIOTISK! Lot meg manipulere bare fordi jeg ikke var nykter/edru nok til å stå for det jeg mener. Ikke det, jeg er jo singel, men hadde overbevist meg selv om at det var et avslutta kapitel. Hu har såra meg altfor mange ganger fra før...

8119522[/snapback]

Join mushi i å bli nykter.

Seriøst, tror jeg joiner jeg også. Jeg var jo også på en god vei, før jeg sprakk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Join mushi i å bli nykter.

Seriøst, tror jeg joiner jeg også. Var jo på en god, før jeg sprakk.

8119535[/snapback]

Jeg og var på god vei til å bli nykter. Men de pillene jeg får de trenger jeg faktisk. Eneste dumme var å gå på byen å drekke etter å ha tatt de. Og så møte på en som vet akkurat hvordan hu skal tvinne meg rundt lillefingeren.
Lenke til kommentar
Jeg og var på god vei til å bli nykter. Men de pillene jeg får de trenger jeg faktisk. Eneste dumme var å gå på byen å drekke etter å ha tatt de. Og så møte på en som vet akkurat hvordan hu skal tvinne meg rundt lillefingeren.

8119541[/snapback]

Så ikke bland de for hælvette, og bli clean fra andre ting du ikke trenger.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

8119522[/snapback]

Jeg forstår hva du mener, allikevel er du singel. Jeg vil ikke si at dette er verdens undergang. Hun er en bitch, og prøv å se dette som bare et ligg. Hun er tydeligvis ikke verdt noe mer! Og nå har du lært en lekse, så da gjør du sikkert ikke samme feilen igjen. Og igjen, det er ikke verdens undergang. :)

Kampfar er et deilig band. :love:

Lenke til kommentar
Så ikke bland de for hælvette, og bli clean.

8119544[/snapback]

Lett å si... Vanskelig å gjennomføre i praksis...

Kampfar er et deilig band.  :love:

8119545[/snapback]

Kampfar er bra men jeg foretrekker Sentenced, Storm og Glittertind
Lenke til kommentar
Vel, PRØV i det minste.

8119554[/snapback]

Prøver så godt jeg kan... Første sprekk på lenge.

Nei, det er bare å la være å drikke det man. Verre en det er det ikke.

8119555[/snapback]

Toche... Har bare meg selv å takke. Skal prøve å skjerpe meg heretter. Men må være lov å gå på tryne en gang i blandt. Er lenge sida nå Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...