Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja! Gutta boys og Ladies  :)

Da er det tid for å jage loppene vekk og finne seg til rette i kassen sin.

Bundy overtar mod-funksjonen her i SO% og blir utkasta i morgen hvis jeg ser en eneste post med spam, deal or no deal?

8119295[/snapback]

Whatever, i'll do what i want.

Du burde gi meg admin, sånn btw.

Bundy: Du er en emo bitch, bare aksepter det. Striper og dikt er bare en fasade, embrace your inner emoplz.

8119299[/snapback]

Og det kommer fra deg? :D

Lenke til kommentar
Jeg vil bare gi ETT tips til alle i SO. Ikke bland piller og alkohol og dra på byen. Møter du en eks da er du solgt

8119455[/snapback]

Hva har skjedd?

8119463[/snapback]

Møtte på en eks. Som vet akkurat hvordan hu skal manipulere meg til det hu vil. Du kan gjette på hvordan det endte. Angrer litt for å si det sånn

Faen jeg angrer ass

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Møtte på en eks. Som vet akkurat hvordan hu skal manipulere meg til det hu vil. Du kan gjette på hvordan det endte. Angrer litt for å si det sånn

Faen jeg angrer ass

8119469[/snapback]

Hmm. Det var jo, smrt gjort.

Jaja, gjort er gjort og smørt er smørt.

np: Dimmu Borgir - The Invaluable Darkness "In Sorte Diaboli"

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hmm. Det var jo, smrt gjort.

8119484[/snapback]

Var da gøy så lenge det varte men jeg vet det ikke kan vare. Trodde jeg var over hu nå liksom men har ingenting annet enn meg selv å skylde på.

Det kommer aldri til å vare. DET er sikkert. Til det har jeg litt for mye erfaring med hu. Men man tenker jo ikke når man er ruset og beruset

FAEN! JEG ER SÅ JÆVLIG DUM!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Var da gøy så lenge det varte men jeg vet det ikke kan vare. Trodde jeg var over hu nå liksom men har ingenting annet enn meg selv å skylde på.

Det kommer aldri til å vare. DET er sikkert. Til det har jeg litt for mye erfaring med hu. Men man tenker jo ikke når man er ruset og beruset

8119495[/snapback]

Kanskje passe på litt heretter? :)

edit: det ble ensomt her nå, bare en fjern snorkelyd i horisonten under dyna.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Kanskje passe på litt heretter? :)

8119500[/snapback]

men faen heller... åssen kunne jeg vite at jeg skulle møte på hu sånn helt tilfeldig? Desverre så kjenner hu meg ut og inn og vet akkurat hvordan hu skal få meg til å gjøre som hu vil. Vi bodde tross alt sammen i nesten 8 år...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...