Bruker-33331 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 ja, gjerne! trenger noe for å spice opp forholdet til dama..... 8118846[/snapback] Ok. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg liker å slikke partneren min på øyeeplet og jeg biter klitorisen hennes, og tar mine edle deler mot øret hennes, er også goodt å massere prostata med et busskort, digger når venninen min massere prostataen min med busskortet hennes.En kombinasjon med agurk, basketball og god øye hånd koordinasjon er også kjekt. Har også en fantasi som involverer avføring, en hund og et speil. Tør ikke skrive mer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Denne karen tar kvelden. Eksamen om 2 dager. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 B-real: Fordi du virker fornuftig. Kjøpe sprit til en 15 åring så hu kan kose seg med litt barnefyll =/? 8118858[/snapback] "man skal tidlig krøkes hvis man god krok skal bli" har jeg lært Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 ja, gjerne! trenger noe for å spice opp forholdet til dama..... 8118846[/snapback] Ok. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg liker å slikke partneren min på øyeeplet og jeg biter klitorisen hennes, og tar mine edle deler mot øret hennes, er også goodt å massere prostata med et busskort, digger når venninen min massere prostataen min med busskortet hennes.En kombinasjon med agurk, basketball og god øye hånd koordinasjon er også kjekt. Har også en fantasi som involverer avføring, en hund og et speil. Tør ikke skrive mer. 8118863[/snapback] riktig nice Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg skal bestille en plakat i gave til en kompis som akkurat har flyttet inn i ny leilighet. Vil bestille en smakfull plakat av en dritpen dame, men usikker på hvilken dame jeg skal finne plakat av ? Har sett litt på Jessica Alba, men er ikke så mye å velge av plakater med henne på ....8118784[/snapback] Kjøp en plakat av Andy Milonakis... Endret 9. mars 2007 av euroshopper Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg vil holde de mest sykeste fantasiene og ritualene for meg selv i frykt for å bli utheng. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 B-real: Fordi du virker fornuftig. Kjøpe sprit til en 15 åring så hu kan kose seg med litt barnefyll =/?8118858[/snapback] Skulle jeg ha kjøpt noe til henne så hadde det heller vært en pakke med kondomer. Da er hun iallefall litt sikker. Drikka får hun nok sikkert kjøpt uansett.Denne karen tar kvelden. Eksamen om 2 dager. 8118865[/snapback] Det skal nok gå bra skal du se. Hva er det du skal opp i da?"man skal tidlig krøkes hvis man god krok skal bli" har jeg lært8118866[/snapback] Vel, man skal ikke alltid følge det man har lært, av og til skal man høre på sunn fornuft. Aldhissla: og kutt ut dobbeltpostinga de. Har du mere å tillføye så rediger din forrige post. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) De folka på min skole er jo helt ville da. Ligger med alt og alle i fylla . Så spres det selvfølgelig bilder og videoer. Vil jeg ta del i det? Neitakk. Husker en gal fyr i ski ville ha meg med på fest. Hadde ikke så lyst for å si det sånn. De folka der er ikke helt stabile i hodet. DJ_Dark Endret 9. mars 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Denne karen tar kvelden. Eksamen om 2 dager. 8118865[/snapback] dude, går du på NITH? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ok. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg liker å slikke partneren min på øyeeplet og jeg biter klitorisen hennes, og tar mine edle deler mot øret hennes, er også goodt å massere prostata med et busskort, digger når venninen min massere prostataen min med busskortet hennes.En kombinasjon med agurk, basketball og god øye hånd koordinasjon er også kjekt. Har også en fantasi som involverer avføring, en hund og et speil. Tør ikke skrive mer. 8118863[/snapback] Bare "litt" tvilsomt... Da takk ivertfall den karen her kvelden (nei ikke dø) før jeg får flere bilder av Bundy på hjernen... EDIT: Men vi skal akseptere deg for den du er Endret 9. mars 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) De folka på min skole er jo helt ville da. Ligger med alt og alle i fylla . Så spres det selvfølgelig bilder og videoer. Vil jeg ta del i det? Neitakk. Husker en gal fyr i ski ville ha meg med på fest. Hadde ikke så lyst for å si det sånn. De folka der er ikke helt stabile i hodet. 8118885[/snapback] Høres ut som en skole for meg. Må jo på fjortisfester for å ha noe fun tnå til dags,. Endret 9. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) b-real: Håper det. Har finsk som andrespråk på mandag og psykologi på onsdag. Sistnevnte skremmer meg. Får håpe det går greit dog. :-) MrLeftField: Nei. Siste året på allmennfag. Endret 9. mars 2007 av Sidious Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 De folka på min skole er jo helt ville da. Ligger med alt og alle i fylla . Så spres det selvfølgelig bilder og videoer. Vil jeg ta del i det? Neitakk. Husker en gal fyr i ski ville ha meg med på fest. Hadde ikke så lyst for å si det sånn. De folka der er ikke helt stabile i hodet.8118885[/snapback] Å ligge seg til bekjentskap er bare idiotisk. dude, går du på NITH? 8118887[/snapback] Han bor i finnland for tida mann Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 De folka på min skole er jo helt ville da. Ligger med alt og alle i fylla . Så spres det selvfølgelig bilder og videoer. Vil jeg ta del i det? Neitakk. Husker en gal fyr i ski ville ha meg med på fest. Hadde ikke så lyst for å si det sånn. De folka der er ikke helt stabile i hodet. 8118885[/snapback] Det var sikkert DemonFudge. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 "Norwegian chocolate! You buy that stuff, the terrorists win!" House= Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det var sikkert DemonFudge. 8118901[/snapback] Nope, det var meg Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 De folka på min skole er jo helt ville da. Ligger med alt og alle i fylla . Så spres det selvfølgelig bilder og videoer. Vil jeg ta del i det? Neitakk. Husker en gal fyr i ski ville ha meg med på fest. Hadde ikke så lyst for å si det sånn. De folka der er ikke helt stabile i hodet. 8118885[/snapback] høres faretruende mye ut som den skolen jeg gikk på. virker som det er "trenden" for tiden. b-real: beklager Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 De folka på min skole er jo helt ville da. Ligger med alt og alle i fylla . Så spres det selvfølgelig bilder og videoer. Vil jeg ta del i det? Neitakk. Husker en gal fyr i ski ville ha meg med på fest. Hadde ikke så lyst for å si det sånn. De folka der er ikke helt stabile i hodet. 8118885[/snapback] Nesten til å syntes synd på slike folk, men på den andre siden er det ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg