Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Ah..home sweet home.

Og gjett hva man finner på MSN når man kommer hjem...joda..en helt random 15-årig jente som har lagt meg til og spør om man kan kjøpe sprit til henne. LIEK WTF??

8118612[/snapback]

da spør man hva man får til gjenngjeld..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah..home sweet home.

Og gjett hva man finner på MSN når man kommer hjem...joda..en helt random 15-årig jente som har lagt meg til og spør om man kan kjøpe sprit til henne. LIEK WTF??

8118612[/snapback]

Haha! Den er fin :whistle: . Også deg da. Tviler på at du er den rette for slikt.

Lenke til kommentar
Ah..home sweet home.

8118612[/snapback]

.. og mens noen prøver seg med nymotens kontantkort som betalingsmetode går du for den mer tradisjonelle spriten? ( :p )

Lenke til kommentar
Ah..home sweet home.

8118612[/snapback]

Forgrip deg, forgrip deg!

Lenke til kommentar
Skrev hun skikkelig norsk?

8118626[/snapback]

Dialekt.

da spør man hva man får til gjenngjeld..

8118630[/snapback]

Var det jeg spurte men jeg fikk ikke noe svar :(

.. og mens noen prøver seg med nymotens kontantkort som betalingsmetode går du for den mer tradisjonelle spriten? ( :p )

8118638[/snapback]

Haha. Vel, det er vist en beryktet kontantkort-liga her i distriktet fra før så jeg kan ikke liksom ta over markede deres :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...