Datasmurf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 b-real, jeg har prøvd det også. Enda flere spørsmål å svare på. Blir sliten av å snakke så mye som alle spørsmålene krever og sår i halsen blir jeg også så det ender opp med "Åh, gidd snakk!" og så går vrenger jeg opp volumet på fullt og går min vei. People just don't understand, uansett. (flott blanding av engelsk og norsk!) Hmm, sove eller holde seg våken og se Nytt på nytt... *dilemma* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det er noe merkelig med Ray Liotta. Ser ut som han er ruset på et eller annet hver gang jeg ser han i en film, klarer ikke å ta han helt seriøs Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det er noe merkelig med Ray Liotta. Ser ut som han er ruset på et eller annet hver gang jeg ser han i en film, klarer ikke å ta han helt seriøs 8117280[/snapback] Haha! Jeg brukte å sitte med det samme inntrykket før...rart. Har du også alltid syntes at Jack Nicholson virker som en gammel pervers satan? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Haha! Jeg brukte å sitte med det samme inntrykket før...rart. Har du også alltid syntes at Jack Nicholson virker som en gammel pervers satan? 8117315[/snapback] Neieh, jeg syns han bare er en sexy koseklump jeg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Haha! Jeg brukte å sitte med det samme inntrykket før...rart. Har du også alltid syntes at Jack Nicholson virker som en gammel pervers satan? 8117315[/snapback] Neieh, jeg syns han bare er en sexy koseklump jeg 8117339[/snapback] Tulling. Likte du "The Departed"? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tulling. Likte du "The Departed"?8117344[/snapback] Jau, var en helt grei film egentlig. En av de bedre man har sett i det siste da. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 b-real: Enig. Har du noen bra filmer å anbefale? Hva som helst altså. Jeg venter på "23" med Jim Carrey. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 b-real: Enig. Har du noen bra filmer å anbefale? Hva som helst altså. Jeg venter på "23" med Jim Carrey. 8117369[/snapback] Har du sett The Devil's Rejects? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 En liste over de fleste fobier, fikk meg en god latter av enkelte... Skal jeg lage en tråd om det mon tro? Si hva dere synses så bestemmer jeg meg... Fobi-listen (på engelsk) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ingen folk med "normale" interesser har hørt om Rob Zombie sine filmer Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Bimbo de luxe ..hahah så hjernedødt! :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Men som hun sier det selv. My boobs are okay. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ingen folk med "normale" interesser har hørt om Rob Zombie sine filmer 8117392[/snapback] Ikke ødelegg for meg her da Edit: Faen, brøst som det der er bare freaky ekkelt egentlig *spy* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 b-real: Damn..har jo ikke så dårlig rating den. Må kanskje sjekke den en dag! Takk for tipset. Kan anbefale "Memento"..men du har sikkert sett den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Sangen til Lene Alexandra minner meg litt om norsk elektro-plink-plonk pop og litt om japansk skrikepop.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 b-real: Damn..har jo ikke så dårlig rating den. Må kanskje sjekke den en dag! Takk for tipset. Kan anbefale "Memento"..men du har sikkert sett den.8117436[/snapback] Hoho, jeg så den senest i går faktisk o.OHar nok sett den et par ganger før også.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ingen intressert, da går jeg tilbake til bash.org og ler meg i hjel... #368808 +(7262)- [X] <@David> Yay I get laid today! Been a month.... needing it by now <@Sony> ........... <@Sony> TMI TMI TMI <@David> Only a few hundred pounds but its better than nothing <Malpine> Thanks for the info <@David> eh? <@David> damn i meant PAID <@David> I get PAID today <@David> dammit Genial side rett og slett... Endret 9. mars 2007 av SasaB Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Noen som veit om L4r5 fikk til kyllingsuppa? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Noen som veit om L4r5 fikk til kyllingsuppa? 8117468[/snapback] Han hadde konjakk i, og det var alt vi så til han.. Endret 9. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg